Print

Кроки до рівного доступу до освіти

 

Директор Центру дистанційного навчання СНУ ім. В.Даля, к.т.н., доцент Олександр Брежнєв  поділився досвідом організації дистанційного навчання в Університеті з учасниками тренінгу «Інформаційна кампанія щодо забезпечення рівного доступу дітей сходу України до середньої освіти», організованому фондом «Відкрита політика».

Олександр Брежнєв

Впровадження інноваційної дистанційної освіти є інструментом забезпечення рівного доступу до середньої освіти дітей, що проживають на неконтрольованих Урядом територіях та в сірій зоні, наголосила керівник ГО «Відкрита політика», к.істор.н., Ірина Жданова.

Ірина Жданова

Наступним кроком для таких дітей стає вступ до українських вишів за спрощеною процедурою через освітні центри. Станом на 28 липня під час вступної кампанії, що триває (центри працюватимуть до 30 вересня), за офіційними даними Міністерства освіти і науки України, 2338 абітурієнтів з окупованих і неконтрольованих територій звернулися до Освітніх Центрів «Донбас-Україна», «Крим-Україна». З них 2103 – звернулись до Освітніх Центрів «Донбас-Україна». Для порівняння, у минулому році через Освітні Центри вступило 1008 осіб з Донбасу і Криму саме за спрощеною процедурою. Це свідчить, що попит на українську освіту є.

На сьогодні, за словами працівників фонду «Відкрита політика», інформаційний бар’єр було подолано завдяки потужній інформаційній кампанії, до якої активно долучилися МОН, МІП, МінТОТ, органи місцевої влади та Укрзалізниця. Також у травні цього року за підтримки ЮНІСЕФ у Сєвєродонецьку, Краматорську та Херсоні запрацювала «гаряча лінія» Фонду «Відкрита політика» з питань освіти. На період вступної кампанії київська «гаряча лінія» працювала у МОН. За цей період у Києві було прийнято понад 5 500 дзвінків, у регіонах біля 1 000 дзвінків.