Print

Далівці прийняли участь у створенні сучасного бренду Луганщини

 

Співробітники СНУ ім. В. Даля разом з представниками обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців увійшли до складу робочої групи, яка протягом 9 місяців працювала над розробкою іміджу Луганської області.

На форумі-презентації «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду» директор Навчально-наукового інституту економіки і управління Руслан Галгаш і в.о. завідувача кафедри електричної інженерії Андрій Жидков розповіли, як відбувалася робота.

Руслан Галгаш

Андрій Жидков

Як повідомляється на сайті Луганської облдержадміністрації, складовими бренду став слоган «Луганщина – привітна, різноманітна, моя», а також зображення найупізнаваніших символів регіону – байбака, коня та лисиці.

На форумі були представлені приклади брендованої продукції: календар із зображенням традиційного жіночого вбрання з 12 районів області; пристрій, який дозволяє переглядати 3D зображення найкращих краєвидів Луганщини в режимі віртуальної реальності; сувеніри, канцелярські вироби, шкарпетки.