Print

Колектив СНУ ім. В. Даля долучився до розробки бренду Сєвєродонецької громади

 

Триває робота над стратегією розвитку Сєвєродонецької міської територіальної громади на період 2021-2027 роки. Зокрема викладачі СНУ ім. В. Даля – Наталія Швець, Олена Хандій, Інна Семененко та Галина Татарченко разом з командою Brandville беруть участь у розробці майбутнього бренду.

Сучасний дизайн та вдалий маркетинг дають можливості створити економічно привабливий імідж, сформувати позитивне уявлення про українські села, об’єднані громади та міста. Візуальне відтворення «родзинки» нашого краю буде супроводжувати Сєвєродонецьку міську територіальну громаду протягом багатьох років, саме тому цей етап у розробці стратегії дуже важливий.

Далівці завжди були активною частиною громади, тож із задоволенням займаються цією діяльністю. Сподіваємося, що наш спільний внесок у розробку Стратегії сприятиме розвитку інтересу до внутрішнього туризму та посилить інвестиційну привабливість Сєвєродонецька!