Print

Представники СНУ ім. В.Даля сприяють реформуванню вищої освіти

 

СНУ ім. В.Даля продовжує співпрацю з Британською Радою, Інститутом вищої освіти НАПН України та Фундацією лідерства у вищій освіті (Велика Британія) в контексті сприяння реформуванню вищої освіти України та розвитку лідерського потенціалу вітчизняних ВНЗ. Представник СНУ ім. В.Даля Тетяна Модестова прийняла участь в заході «Центр розвитку команд» в якості фасілітатора команди Київського національного університету технологій і дизайну. Роботу було розпочато з відеозвернення учасників першого року, у тому числі, ректора СНУ ім. В.Даля Ольги Поркуян. 

Центр розвитку команд є першим заходом Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України та має три ключові цілі:

  • офіційно представити загальну концепцію Програми, її візію і мету, разом із чітким розумінням контексту, у якому вона проходить;
  • вперше об’єднати разом 14 університетських команд, які було відібрано для участі;
  • підготувати команди через низку інтерактивних завдань, моделей, концепцій і підходів до спільної роботи, що дасть їм змогу максимально ефективно брати участь в Академії змін (13-15 червня 2017 р.) та інших складових Програми.

Основні компоненти Центру розвитку команд:

  • розуміння контекстів реформи вищої освіти в Україні (зараз та у майбутньому);
  • розуміння концепції Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України;
  • підготовка команд до участі в Академії змін;
  • філософія та підхід Програми;
  • шляхи роботи – цінування думок інших, рівне право голосу, взаємоповага, відсутність ієрархії тощо;
  • моделювання підходів до співпраці та участі (моделі поведінки, необхідні для успіху);
  • погляди на лідерство і менеджмент;
  • лідерство та зміни у контексті вищої освіти;
  • креативність і творче мислення;
  • мова команд – ролі учасників, динаміка та профіль команди;
  • стилі комунікації – участь у дусі співробітництва;
  • розуміння особистості, стилів мислення і вподобань у роботі (індивідуальний, командний);
  • аналітична практика (рефлексія) і навчання;
  • знайомство з координаторами команд та іншими командами;
  • наступні кроки – обміркування проектів.