Print

Студенти СНУ ім. В. Даля стали переможцями конкурсу «Practic 2012»

 

  Студенти Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля стали переможцями конкурсу для студентів «Practic 2012», який відбувся в Луганську. Цей конкурс вже другий рік проводить маркетингова компанія «Лєсна» за підтримки Регіональної ради підприємців при Луганській облдержадміністрації.

Основна мета проекту – дати можливість майбутнім маркетологам, сьогоднішнім студентам, спробувати свої можливості на практиці, зарекомендувати себе перед представниками провідних підприємств регіону та отримати шанс на вигідне працевлаштування.

До конкурсу допускалися студенти всіх ВНЗ міста та області. У підсумку участь у ньому взяли понад 15 команд від СНУ ім. В. Даля, ЛНУ ім. Т. Шевченка та ЛНАУ спеціальностей, прямо або опосередковано пов’язаних з маркетингом і рекламою.

У фінал було допущено 12 робіт, 4 з яких  посіли призові місця. Перше місце розділили студенти СНУ ім. В. Даля Максим Химченко та команда Івана Сергєйцева й Олексія Шатілова з проектами «Розробка бренду та стратегія його просування. Продукт: фасовані комбікорми та БМВД» і «My @ Bus» відповідно. До речі, команда, що представила проект «My @ Bus»,  минулого року вже перемагала в цьому конкурсі з іншою маркетинговю ідеєю.

Друге місце також дісталося далівським студентам Анні Куденко і Тетяні Шестун, які на конкурсі представили роботу за темою «Розробка заходів щодо розвитку фірмової торгівлі ТМ «Славна» в Луганському регіоні». Приз за найоригінальнішу ідею отримала студентка СНУ ім. В. Даля Віра Янчук, яка представила дуже важливий соціальний проект під назвою «Центр для утримання безпритульних людей і тварин, що приносить прибуток». Всі команди, що представляли СНУ ім. В. Даля, були сформовані зі студентів спеціальності «Маркетинг».

Підготувала : Ірина Лебедь