Print

Студенти СНУ ім. В. Даля стали переможцями загальнонаціональної стипендіальної програми

 

 Чотирнадцять студентів Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля стали переможцями третього, заключного, етапу загальнонаціональної стипендіальної програми «Завтра.UA» Фонду Віктора Пінчука в 2012-2013 навчальному році.

У цьому році університету збільшили можливу кількість переможців конкурсу з 50 до 55 студентів. До другого етапу програми пройшли усі 55 учасників від Далівського університету.  Внаслідок високої планки відбору на третій етап конкурсу було допущено 19 студентів СНУ ім. В. Даля. Вони були відібрані за результатами усіх етапів програми серед 1900 кандидатів з понад 100 українських навчальних закладів IV рівня акредитації.

За підсумками конкурсу переможцями стали студенти факультету систем рейкових комунікацій Євген Гаркушин, Сергій Кара та Ярослав Дрозд, факультету транспортних систем і логістики  Андрій Бережной, Катерина Кравченко та Олена Кошелева, факультету наноелектроніки та нанотехнологій Максим Крюков та Іван Романченко, Навчально-наукового інституту праці та соціальних технологій Денис Бобр та Катерина Сухоплещенко, Інституту філософії та психології Дар’я Лукашенко, Інституту прикладної механіки та матеріалознавства Павло Лисицький, Інституту економіки і фінансів Катерина Переверзєва, Технологічного інституту  СНУ ім. В. Даля (м. Сєвєродонецьк) Данило Близнюк.

Нагадаємо, що загальнонаціональна Стипендіальна програма «Завтра. UA» вже сьомий рік реалізується в рамках діяльності Всеукраїнської благодійної організації «Фонд Віктора Пінчука – соціальна ініціатива». Основним її завданням є підтримка найбільш обдарованих і цілеспрямованих студентів 3-6 курсів денної форми навчання провідних вітчизняних вищих навчальних закладів. «Завтра. UA»  передбачає виплату стипендій переможцям конкурсу протягом календарного року за умови продовження навчання у вищому навчальному закладі, а також надання їм фінансової підтримки наукової діяльності та інших можливостей для особистого розвитку.