Print

У Далівському університеті змагалися майбутні маркетологи

 

На кафедрі маркетингу Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля відбувся конкурс есе для старшокласників та учнів коледжів «Маркетинг: як я його уявляю».

Проведення конкурсу було приурочене до 40-річного ювілею кафедри. Його головна мета – виявлення талановитих школярів та учнів коледжів в галузі науково-дослідної роботи, розкриття творчих можливостей та розвитку управлінських навичок.

Перемогу в номінації «Майбутній маркетолог» здобула учениця Старобільської школи №4 Анастасія Шаповаленко, у номінації «Індивідуальний стиль та літературна аргументованість» – учень «ЛНВК школи І ступеню-гімназії №42» Олександр Демиденко, а найкращою роботою в номінації «Актуальність теми та логічність викладу» стало есе учениці школи-гімназії №30 Аріни Хведелідзе.

Після урочистого нагородження абітурієнтам було запропоновано детальну презентацію щодо діяльності кафедри, профільних дисциплін та навчання. Також були проведені міні-заняття для розвитку професійних навичок та основ брендингу з елементами ділової гри.

Нагадаємо, що кафедру маркетингу як структурний підрозділ Луганського машинобудівного інституту було створено у 1973 році. Зараз на кафедрі ведеться підготовка студентів за програмами освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр». Випускники можуть займатися аналізом ринкової інформації, оцінкою маркетингових позицій підприємства та конкурентоспроможності його продукції, дослідженнями психології поведінки покупців, розробкою товарного асортименту, цінової стратегії, рекламною діяльністю.