Print

У приймальній комісії СНУ ім. В. Даля почав працювати call-центр

 

У приймальній комісії СНУ ім. В. Даля почав працювати call-центр_____

У структурі приймальної комісії Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля створено контактний центр, основним завданням якого є інформування та консультування абітурієнтів з правил прийому, особливостей навчального процесу та інших актуальних питань, що стосуються освітньої діяльності університету. Відтепер абітурієнти, студенти та їхні батьки можуть отримати будь-яку цікаву для них інформацію, не тільки відвідавши офіційні сайт університету http://www.snu.lg.ua або групу в соціальній мережі «В Контакте» https://m.vk.com/vnuofficial#wall, але й зателефонувавши за номерами телефону: +38 (06452) 2-89-90, +38 (095) 008-60-89.

 Приймальна комісія працює упродовж всього року. Увага співробітників call-центру приділяється інформуванню абітурієнтів про кожну з 130 спеціальностей представлених в університеті, необхідні для вступу сертифікати ЗНО, особливості та нововведення поточної вступної кампанії. Наприклад, однією з новинок цього року є реалізація у СНУ ім. В. Даля європейської практики організації магістерської підготовки – так званий «Перехресний вступ». Він полягає в прийомі на навчання за програмами підготовки магістра вступників на основі диплома бакалавра з іншої галузі знань. Розширення можливості прийому на навчання за програмами підготовки магістра – це прекрасна можливість не тільки для майбутніх випускників-бакалаврів, але й для успішних, заможних людей, які вже мають вищу освіту, мають досвід роботи або навіть власний бізнес і які бажають підвищити свою конкурентоспроможність. При цьому використання в освітньому процесі новітніх досягнень інформаційних технологій забезпечує паралельність професійної діяльності та навчання, тобто без відриву від виробництва.

 Контактний центр – ефективний та зручний спосіб дізнатися все про вступ до СНУ ім. В. Даля, але він не є єдиним. Величезна кількість питань ставиться через соціальні мережі, електронну пошту. Працівники приймальної комісії намагаються максимально вичерпно й швидко відповідати на поставлені запитання.