Print

У СНУ ім. В. Даля обговорили проблеми інноваційного розвитку маркетингу

 

 У Східноукраїнському національному університеті імені Володимира Даля відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика».

У роботі конференції взяли участь дослідники з 17 регіонів України. Найбільше вчених-маркетологів прибуло з Києва, Донецька, Луцька, Житомира, Вінниці та Кіровограду. Під час проведення наукового заходу вони мали можливість обмінятися досвідом, представити результати своїх наукових досліджень та обговорити актуальні проблеми інноваційного розвитку маркетингу.

«Наступного року кафедрі «Маркетинг» відбудеться вже 40 років. Це дуже поважний вік, – зазначив у вступному слові проректор з науково-педагогічної роботи Далівського університету, доктор технічних наук професор Валерій Дядичев. – Я хочу підкреслити, що кафедра дуже досвідчена, вона протягом багатьох років веде актуальні та перспективні дослідження».

Голова Всеукраїнської спілки вчених-економістів, завідувач кафедри «Стратегічне управління економічним розвитком» ДонНТУ, доктор економічних  наук професор, академік Академії наук України Олександр Кендюхов на пленарному засіданні конференції наголосив, що тема маркетингових нововведень є дуже важливою для української економіки. «Обговорюючи актуальні проблеми   та інновації, ми, з одного боку, отримуємо нові знання, а з іншого – робимо крок уперед у розвитку економіки. Я вважаю, що представлені на конференції розробки можуть зацікавити як представників місцевих органів влади, так и бізнес-структур», – зазначив вчений.

Заступник начальника відділу науки та професійної освіти Луганської обласної державної адміністрації Володимир Левченя зауважив, що лише 70% випускників економічних спеціальностей щорічно працевлаштовуються за фахом, а інші не знаходять собі місця за обраною професією. «Це велика проблема для всієї України, – підкреслив Володимир Андрійович. – Щоб вирішити її та уникнути значних державних витрат на підготовку спеціалістів, які не користуються попитом на ринку праці, слід звернутися до інноваційних розробок маркетологів».

Директор експертного юридичного бюро «Гривна +», головний редактор газети «Гривна +», голова Ради підприємців м. Луганська Сергій Давидов зазначив, що бізнес-спільнота Луганщини готова співпрацювати з учасниками конференції та розглянути наукові розробки вчених у практичному плані.

За тематикою досліджень доповіді розглядалися на чотирьох секціях: «Теоретичні аспекти та методичні засади формування інноваційного розвитку маркетингу», «Проблеми та перспективи інноваційного розвитку маркетингових технологій: теорія і практика», «Маркетингові дослідження інноваційних процесів розвитку ринку підприємств» та  «Сучасні тенденції інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах інтеграції в міжнародний економічний простір».

Слід зазначити, що проведення конференції було ініційовано кафедрою «Маркетинг» Далівського університету. Раніше професорсько-викладацький склад цього підрозділу вишу  організовував  конференції лише раз на п’ять років та присвячував їх ювілеям кафедри. А з наданням університетові статусу дослідницького такі наукові заходи стали проводити щорічно з 2011 року.

Підготувала: Наталія Осичнюк

  На фото: Сергій Давидов, Олександр Кендюхов,

 завідувач кафедрою  «Маркетинг» Тетяна Максимова