Print

У СНУ ім. В. Даля провідні маркетологи Луганська обговорили проблеми сучасної економіки

 

 У рамках святкування 40-річчя кафедри маркетингу Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля у виші відбулися ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика» та круглий стіл «Актуальні проблеми маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та шляхи їх вирішення».

 «Конференція – прекрасний привід, щоб обмінятися з колегами своїми науковими досягненнями, поділитися результатами роботи, обзавестися новими темами для дослідження, – привітав учасників конференції проректор з наукової роботи СНУ ім. В. Даля професор Юрій Осенін. – Іншими словами, це можливість для росту людини як особистості та науковця. Колись саме виступ на конференції став для мене першим кроком у науку».

У конференції взяли участь понад 50 науковців та практиків сфери маркетингу з Луганська, Макіївки, Донецька, Маріуполя, Кіровограда, Харкова, Києва, Сум і Москви. Вони обговорили проблеми та можливості розвитку маркетингових технологій, тенденції інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств у міжнародному економічному просторі, позначили теоретичні та практичні засади антикризового маркетингу. Значна частина доповідей учасників була присвячена темі маркетингових технологій в різних галузях виробництва.

    У роботі круглого столу взяли участь голова громадської організації «Міська рада підприємців», директор ТОВ «ЕЮБ «Гривна-плюс» Сергій Давидов, а також провідні маркетологи декількох підприємств міста: начальник відділу маркетингу Юлія Шевлякова і маркетолог Ольга Утлік ТОВ ТД «Лелека», начальник відділу маркетингу ТОВ «Луганскканцопт» Олексій Шамрін, начальник відділу реклами та зв’язків з громадськістю ПП «Завод продовольчих товарів «Каре» Олеся Андрієнко, спеціаліст-аналітик товарного ринку ТОВ «100 шин» Олексій Шатілов, генеральний директор ПП «Лугкабельэлектросбыт» Руслан Попітченко і начальник відділу маркетингу ПП «Магеал» Ганна Меркулова.

«Одна з головних проблем сучасних луганських підприємств – тіснота на ринку реклами, – зазначив Сергій Давидов. – Споживачі втомилися від традиційних методів рекламування, тому подібні кампанії вже неефективні». Сергій Іванович підкреслив, що пошуки нових, цікавих рекламних ходів – основне завдання маркетологів, успішне вирішення якого допоможе підвищити рівень продажу товарів і послуг. В якості одного з варіантів просування продукції він навів свій досвід використання газети як рекламного майданчика.

Нагадаємо, що кафедра маркетингу СНУ ім. В. Даля була створена в 1973 році. На кафедрі ведеться підготовка студентів спеціальності «Маркетинг» за програмами освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр».