Print

Вчитися у СНУ ім. В.Даля ніколи не запізно

 

У 2015 році на ЛИНІКу стартував проект з отримання працівниками підприємства другої освіти, підвищенню професійного рівня фахівців, закріплення професійних позицій на вже займаних посадах. Таку можливість їм надав Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля: півтора року – і ти вже магістр. І ось 46 наших випускників-працівників ЛИНІКу одержали дипломи магістрів.

«Наші студенти-заводчани – від робітника до директора бізнес-функції – з великим ентузіазмом вирушили здобувати знання за новими спеціальностями, – каже радник заступника генерального директора з персоналу Тамара Стрижак. – Це кандидати на зарахування до кадрового резерву, ті, хто планує просування по кар'єрних сходах, хто захотів актуалізувати свої знання відповідно до сучасних вимог. Були обрані цікаві теми, практично всі вони можуть бути застосовані на нашому заводі».

За словами завідуючої кафедрою Інституту економіки і управління Інни Семененко, студенти вчилися за програмою перехресної магістратури, яка надає можливість освоїти другу професію за півтора року. Про те, що ж привело кожного з новоспечених випускників на студентську лаву, вони розповідають самі.

Студенти-заводчани одержали дипломи магістрів

Сергій Скрипкін, начальник виробництва:

«Вважаю, що друга вища освіта кардинально відрізняється від першої. В тому сенсі, що якщо вже людина вирішила знову вчитися, то вона це робить вже більш усвідомлено, ніж сімнадцятирічний абітурієнт. Моїм головним мотивом було почуття невикористаного потенціалу для нової сфери застосування, бажання досягти максимуму в своїй діяльності.

Підвищення кваліфікації, зміцнення лідерства, організаційних здібностей, знань з управління персоналом і в цілому самовдосконалення – це те, що завжди потрібно сучасному керівникові будь-якого напрямку. До того ж, фахівець, що вміє грамотно оцінювати робочі завдання, добре орієнтується в ринковому середовищі і бізнес-процесах – завжди цікавий роботодавцю».

Катерина Нестеренко, економіст:

«Економіка – наука, яка постійно розвивається. І для того, щоб вільно орієнтуватися в ній, треба йти в ногу з глобальними трансформаціями, що відбуваються у світовій економіці. Тому я і вирішила отримати другу вищу освіту. Спочатку вибір вузу був обумовлений зручним його розташування і оптимальними термінами навчання. Уже в процесі навчання я змогла гідно оцінити інноваційний підхід керівництва інституту до організації навчальної діяльності. Мені подобається, що викладачі самі розвиваються, беруть участь в економічних форумах, співпрацюють з міжнародними організаціями та фондами. Завдяки цьому, в навчальній програмі знайшлося місце таким сучасним дисциплінам як грантрайтінг, стратегічне планування, конкурентоспроможність підприємства тощо».

Віктор Матвієвський, інженер відділу капремонтів:

«Коли я дізнався про можливість отримання другої вищої освіти і звернувся в ООіР за інформацією, то у мене просто очі розбіглися від різноманітності спеціальностей: перелік складався з більш ніж ста позицій! При виборі майбутньої спеціальності я керувався потребою розшити свої знання в технічних науках. Оскільки у мене вже є технологічна освіта, то зупинив свій вибір на спеціальності «Прикладне матеріалознавство». Я з великим інтересом вивчав властивості різних матеріалів, їх застосування і способи поліпшення характеристик. На завершення навчання підготував науково-дослідницьку роботу про властивості металу після наплавлення зваркою. Університет дав мені величезний запас додаткових знань, які я обов'язково буду застосовувати на практиці. Зокрема, мені тепер набагато простіше буде орієнтуватися в проведенні відновлювальних робіт на різному устаткуванні. Велике спасибі нашому відділу навчання та розвитку за надану можливість професійного та особистісного зростання».

Андрій Височин, директор з виробництва:

«До відновлення виробничої діяльності на ЛИНІКу у заводчан є унікальна можливість не тільки зберегти кваліфікацію, досвід і знання, а й підвищити їх за допомогою отримання додаткової освіти – ступеня магістра на обраному факультеті Східноукраїнського національного університету ім. В.Даля. Я також недавно став випускником цього вузу. Упевнений, нові профільні знання обов'язково знайдуть застосування, коли будемо запускати наш ЛИНІК. А взагалі, вважаю, що вчитися і професійно зростати можна і потрібно в будь-якому віці. У нас на факультеті навчалися не тільки молодь, а й більш зрілі люди, в тому числі і ті, хто, як то кажуть, розміняв шостий десяток».

Ольга Горожанкіна, оператор виробництва 4:

«За першою освітою я технолог, дуже подобається моя спеціальність і робота. Але коли дізналася, що є таке прекрасна пропозиція, вирішила відразу ж, що отримання «магістра» за півтора року – це те, що потрібно! Професію «Управління персоналом і економіка праці» вибрала без роздумів, бо давно хотіла вивчити щось нове для себе. В цілому дуже задоволена навчанням, своєю магістерською роботою. Дізналася багато цікавого і хотіла б в подальшому спробувати реалізувати себе в новій професії».

Інна Волошина, фахівець відділу навчання та розвитку:

«Після отримання своєї першої вищої освіти я вже знала, що не зупинюся на досягнутому. Пропозиція отримати ще одну професію за короткий термін і прийнятну оплату відразу сприйняла позитивно. Інноваційні методи дистанційного навчання, досвідчені викладачі і чудова група студентів ЕКз-152м – це те, чим мені запам'ятається навчання у СНУ ім. В.Даля. Я вже застосовую отримані знання на практиці і сподіваюся далі розвиватися в цьому напрямку. Бажаю всім заводчанам успіхів у професійному та особистісному розвитку, а тим, у кого ще попереду сесії і захисти, – «Ні пуху ..!».

Анжеліка Купина, головний технолог, начальник відділу:

«Навчання в магістратурі – на сьогодні найкращий спосіб удосконалити свої знання і компетенції і отримати нові, необхідні для професійного росту. Мені приємно було знову згадати свої студентські роки, зануритися в неперевершену атмосферу аудиторій і сесій.

За ці півтора року я не тільки збагатилася як фахівець новими знаннями і навичками, а й познайомилася з цікавими людьми. Позитивний досвід полягає ще й в тому, що моя дипломна робота безпосередньо стосувалася нашого підприємства. Її тема – «Розробка гідрогенізаційних процесів для Лисичанського НПЗ на прикладі гідроочищення дизельного палива». Це дозволило поміркувати про можливості удосконалення процесу гідроочищення для виробництва палива якості Євро-5. Так що пропоную заводчанам скористатися чудовою нагодою і отримати якісну нову освіту».

У 2016 році лави студентів СНУ ім. В.Даля поповнили ще 16 працівників ЛИНІКа, є бажаючі вступати до Університету і в нинішньому навчальному році. Тут таким студентам раді. Говорить декан Факультету інженерії СНУ ім. В.Даля Сергій Кудрявцев:

«Так сталося, що попрацювати зі студентами з ПрАТ «ЛИНІК», що закінчили навчання взимку 2017 року, мені довелося і в якості викладача, і в якості декана. Як викладача мене приємно здивував і порадував високий рівень їх підготовки. У магістратуру на спеціальність «Хімічні технології» вони прийшли вже фахівцями, що відбулися, і вимагали тільки теоретичного закріплення наявних практичних навичок. Проводити заняття з цими студентами було дуже легко. Вони все схоплювали на льоту, завжди мали можливість застосування на практиці того матеріалу, який я викладав їм на лекціях.

Кожен з них був по-своєму цікавий як особистість і як фахівець. Так, Андрій Височин і Анжеліка Купина блискуче узагальнюють і систематизують отримані знання, можуть критично їх оцінювати і знаходити практичне застосування. Олександр Анікєєв виконав прекрасну дипломну роботу, показавши глибоке розуміння своєї теми. Олексій Кондрашов  продемонстрував широку ерудицію в технічних питаннях, а Олексій Воличенко – найбільший прогрес в своїх знаннях.

Якщо говорити з позиції декана, то мене порадували висока організованість, згуртованість і відповідальність студентів ЛИНІКа. Вони завжди в строк виконували поставлені завдання. А якщо хтось в силу зайнятості на заводі не міг з'явитися в університеті, колеги його підтримували, брали для нього контрольні роботи, передавали викладачам готові завдання. Так що, фактично, за весь цей час з цими студентами не виникло жодної організаційної проблеми. Не можу не відзначити і приємну, дружню атмосферу в групах, де вчилися заводчани ЛИНІКа. Завжди доброзичливі, готові освоювати нові знання, вони показали себе яскравим і сильним колективом».