Print

Викладачі СНУ ім. В.Даля обговорили впровадження дистанційної освіти в Україні

 

Тридцять представників Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля виступили на Міжнародній науково-практичній конференції «Особливості впровадження дистанційного навчання в Україні». Ця конференція стала підсумком підвищення кваліфікації далівців, що успішно закінчили курс «Сертифікація викладачів дистанційного навчання «e-Tutor».

Коференція проходила в Університеті економіки та права «КРОК» в місті Києві за підтримки Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Університету прикладних наук (м. Цюрих, Швейцарія), Університету Анкари (м. Анкара, Туреччина) та Швейцарського національного наукового Фонду.

На заході обговорювалися актуальні питання реалізації дистанційної форми навчання у вищій школі при сучасних умовах. Зокрема, були розглянуті досвід впровадження дистанційного навчання у різних вітчизняних та іноземних ВНЗ, правові питання з цього приводу, практичні аспекти підготовки навчальних матеріалів.

Наприклад, старші викладачі кафедри логістичного управління та безпеки руху на транспорті Андрій Кононенко та Євген Медведєв виступили з доповіддю про досвід СНУ ім. В.Даля у використанні електронних освітніх засобів. Зокрема, вони розповіли про створення електронного середовища навчального закладу, яке призначене для організації та підтримки дистанційного навчання. Крім того, доповідачами було доведено, як створення віртуальної бібліотеки (Web-бібліотеки), електронних навчальних кабінетів та впровадження інших засобів, сприяють підвищенню якості освіти. А завідуючий кафедрою управління проектами та прикладної статистики професор Валентин Рач розповів про ідентифікацію, набуття та передачу прав на об’єкти інтелектуальної власності, які використовуються у дистанційному навчанні.

В рамках конференції також була проведена серія майстер-класів для викладачів дистанційного навчання. На цих заняттях е-тьютори оновили знання з технічних та програмних засобів захисту навчальних матеріалів від копіювання, особливостей реалізації змішаних курсів, технології створення інфографіки, відеолекцій та візуалізації даних тощо.