Майбутні менеджери та економісти розвивали м’які навички аналітичного мислення та креативності

Майбутні менеджери та економісти розвивали м’які навички аналітичного мислення та креативності

Представниці Центру розвитку Soft skills, доцентки кафедри публічного управління, менеджменту та маркетингу СНУ ім. В. Даля Наталія Ткаченко та Ольга Чорна провели в онлайн-форматі майстер-клас з розвитку м’яких навичок аналітичного мислення та креативності для студентів, що навчаються за спеціальностями галузі знань «Управління та адміністрування».

Майстер-клас був орієнтований на студентів цих спеціальностей, оскільки під час його проведення було приділено особливу увагу наданню практичних рекомендацій щодо написання тез доповіді на конференцію за науковим напрямом «Теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку Soft skills фахівців в сфері управління та адміністрування» IX Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритети розвитку фінансів, менеджменту та маркетингу: традиції, моделі, перспективи». Вона була організована кафедрою фінансів і банківської справи та кафедрою публічного управління, менеджменту та маркетингу на Факультеті економіки та управління університету.

Майбутні менеджери та економісти розвивали м’які навички аналітичного мислення та креативності

Під час майстер-класу студенти ознайомилися із тенденціями щодо затребуваності розвитку soft skills сучасного фахівця сфери управління та адміністрування за період 2015-2025 рр. відповідно до змін на міжнародному та вітчизняному ринках праці, розглянули методи розвитку таких навичок, одним із яких визначено й написання тез доповіді.

Майбутні менеджери та економісти розвивали м’які навички аналітичного мислення та креативності

У разі розуміння студентами факту, що написання тез є творчім аналітичним завданням, яке потребує застосування навичок креативності та аналітичного мислення й сприяє подальшому розвитку таких навичок у них, можливо в більшій мірі, цей процес зможе заінтересувати та мотивувати їх до нього. На майстер-класі студентам надали практичні рекомендації, які дозволять прискорити процес написання тез, краще мотивувати на виконання такої задачі та більш свідомо підійти до цього з розумінням того, що це не тільки підготовка наукової праці, а й можливість розвинути свої особисті soft skills, важливі для подальшої професійної діяльності.