Команда Університету взяла участь у Координаційній нараді №7 та тренінгу з побудови особистого бренду за підтримки проєкту ЄС «Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities». Заходи відбулися в Нижньому Солотвині, Закарпатська область.
На заході крім команди СНУ ім. В. Даля були присутні представники інститутів вищої освіти НАПН України, Маріупольського державного університету. Учасники обговорили низку важливих питань: моніторинг виконання робіт Проєкту, узгодження завдань фінального етапу Проєкту та підготовки звітної документації, розробка програми фінальної Конференції, узгодження порядку та графіку комунікації кожного партнера з експертом з оцінювання.
![Командна робота й побудова особистого бренду](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/komandna-robota-j-pobudova-osobistogo-brendu-03-18_14-48-05-1024x768.jpg)
![Командна робота й побудова особистого бренду](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/komandna-robota-j-pobudova-osobistogo-brendu-03-18_14-48-18-1024x768.jpg)
Цілями тренінгу «Побудова особистого бренду: Як досягти максимуму від свого потенціалу» стали: оцінка власного комунікаційного потенціалу, ознайомлення з алгоритмом управління комунікаціями, визначення релевантної для себе моделі комунікації, розробка стратегії просування власного бренду.
![Командна робота й побудова особистого бренду](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/komandna-robota-j-pobudova-osobistogo-brendu-03-18_14-48-36-1024x768.jpg)
![Командна робота й побудова особистого бренду](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/komandna-robota-j-pobudova-osobistogo-brendu-03-18_14-48-41-768x1024.jpg)
![Командна робота й побудова особистого бренду](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/komandna-robota-j-pobudova-osobistogo-brendu-03-18_14-47-46-1024x768.jpg)
Участь команди Університету свідчить про постійну готовність колективу до розвитку та співпраці на міжнародному рівні, а також про націленість на підвищення якості освіти. Результати цих зусиль відобразяться не лише на академічних досягненнях, а й на розвитку особистих навичок та професійного потенціалу кожного учасника.