Нова освітня парадигма: концепція фронезіса і нелінійного мислення

Студенти третього рівня вищої освіти кафедри практичної психології та соціальної роботи та кафедри психології і соціології долучилися до відкритої лекції гостьового професора Миколи Журби на тему «Пріоритети та «7 червоних ліній» у сучасній освіті: канадсько-український досвід».

Професор представив філософську інтерпретацію сучасної освіти, обговорив пріоритети її розвитку в контексті глобалізації та інформатизації сучасних суспільств. Професор описав нову освітню парадигму за допомогою концепції фронезіса і нелінійного мислення.

Нова освітня парадигма: концепція фронезіса і нелінійного мислення

Микола Журба – запрошений науковий співробітник кафедри німецької та словʼянської мов факультету гуманітарних наук Університету Манітоба (Канада). Його наукові інтереси зосереджені на філософських, психологічних, адміністративних аспектах сучасної освіти. Він розробляє курси із сучасної освіти для студентів університету та професорсько-викладацького складу. Професор Журба має також досвід роботи у провідних європейських університетах – Ягеллонському Університеті та Національному університеті Луї (WSB-NLU) (Польща).

Захід відбувся у межах серії лекцій за Програмою вивчення Центральної та Східної Європи-2024 за підтримки Департаменту германістики та словʼянознавства (Міжнародна Програма вивчення Центральної та Східної Європи).

Студенти та викладачі кафедр вдячні професору Миколі Журбі за вагомий аналітичний матеріал та модератору – доктору Оресту Кеп, почесному професору факультету освіти Університету Манітоба – за високий рівень організації заходу.