Додаткові фахові компетентності через неформальну освіту

Студентки спеціальності 014.021 «Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література» Дар`я Климаш та Єлизавета Поджара пройшли сертифікатну двомісячну (квітень-травень) програму «СтудМентор» з підтримки школярів у подоланні освітніх втрат. Програма реалізується ГО «Навчай для України» за підтримки Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) за кошти Глобального партнерства заради освіти (GPE) та в межах меморандуму про співпрацю між Східноукраїнським національним університетом імені Володимира Даля і Громадською організацією «Навчай для України».

Під час теоретичного навчання студентки:

  • Навчилися ефективно планувати свій час та ресурси, встановлюючи пріоритети та формуючи реалістичні навчальні цілі для оптимізації освітнього процесу;
  • Розвинули навички активного слухання та ефективного поставлення запитань, а також освоїли техніки конструктивного зворотного зв’язку для покращення навчальних результатів учнів;
  • Набули вміння аналізувати навчальний досвід учнів для ідентифікації сильних сторін та областей для подальшого розвитку, ключових для особистісного та професійного зростання;
  • Опанували методики роботи з різними віковими групами учнів та з дітьми з особливими освітніми потребами, включаючи використання інструментів на основі штучного інтелекту, та опанували метод роботи з картою предмету для оцінки навчальних прогалин.

А потім стартували 8 тижнів занять з англійської мови із учнями під керівництвом наставника-ментора та наставника-предметника.

Незважаючи на те, що участь в проєкті доводилося поєднувати з навчанням, дівчата із захватом діляться своїми враженнями від участі в програмі «СтудМентор»:

Дар`я: «Участь у програмі «СтудМентор», де я викладала англійську для дітей, була дуже цінним досвідом. Особливо сподобалась можливість працювати з дітьми, їхня енергія та цікавість до вивчення мови були надзвичайно надихаючими та мотивуючими. Не тільки ми вчимо дітей, а й самі в них вчимось чогось нового. Під час участі в програмі я дізналася багато нового й корисного про методику викладання англійської мови, особливості розвитку мовленнєвих навичок у дітей і важливість інтерактивного підходу до навчання. Цей досвід безумовно допоможе мені в майбутній професійній діяльності».

Ліза: «Я дуже задоволена своєю участю в програмі «СтудМентор». Я дізналася багато нового, і це не просто банальна теорія, як у підручниках, а саме практичні навички, які я буду застосовувати надалі. Я використовувала багато нових ресурсів, про які раніше не знала. Щотижневі ревізії з супервайзерами теж були надзвичайно корисними. Це був простір, де можна було поділитися своєю проблемою і отримати багато позитивного фідбеку не тільки від супервайзерів, а й від інших менторів-учасників. Мені подобається, що лише за 8 тижнів практики з дітьми можна справді побачити прогрес, як власний професійний, так і навчальний прогрес учнів».

Дякуємо партнерам за надану студентам можливість набувати нового досвіду, а дівчатам бажаємо подальших успіхів у професійній реалізації!