До уваги вступників на бакалаврські програми!

Відповідно до Порядку прийому на навчання однією з умов зарахування на навчання є укладання:

  • Договору на навчання та
  • Договору про надання платної освітньої послуги (у випадку вступу на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб).

Оформлення договорів можна здійснити через нашу інформаційну систему приймальної комісії http://vstup.snu.edu.ua.

Для цього кожному на Вашу електронну адресу, яка вказувалася під час реєстрації кабінету вступника, було надіслано автоматичне повідомлення з паролем для входу в систему. Перейдіть, будь ласка, за адресою http://vstup.snu.edu.ua та використайте логін і пароль для авторизації. В якості логіну можна використовувати ту саму власну адресу електронної пошти.

Після входу перейдіть в верхньому меню на вкладку «Мої курси» і на сторінці побачите ресурс «Укладання договорів для здобуття освітнього ступеня «Бакалавр». Перейшовши до нього – побачите докладні інструкції щодо оформлення договорів в електронному вигляді, а також зможете завантажити шаблони договорів та зразки їхнього оформлення.

Нагадуємо, що підставою для формування Наказу про зарахування є укладання договорів!

Як подати оригінали документів до СНУ ім. В. Даля у 2024 році?

Варіант 1 – Подання документів за допомогою кваліфікованого електронного підпису в кабінеті вступника.

Ви можете скористатись варіантом подання документів, скріплених кваліфікованим електронним підписом:

Отримайте файловий або хмарний ключ Приватбанку або кваліфікований електронний підпис у додатку Дія (Дія.Підпис) або кваліфікований електронний підпис будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів.

Перейдіть до електронного кабінету вступника.

У кабінеті оберіть вкладку «Подані заяви» та оберіть заяву, за якою вам надана рекомендація для зарахування. Натисніть «Активні дії» та оберіть «Підтвердити місце здобуття освіти».

Оберіть з випадного переліку центр сертифікації ключів та перетягніть у поле файловий або хмарний ключ, введіть пароль від ключа та натисніть «Підтвердити».

Оновіть сторінку, переконайтесь, що ваша заява підписана.

Підготуйте сканкопії необхідних оригіналів документів за переліком, а також сканкопію заяви, роздруковану з електронного кабінету.

Зайдіть на портал Дія та за допомогою інструкції підпишіть кожен документ кваліфікованим електронним підписом. В разі використання ключа Дія.Підпис документи можна підписати на порталі МінЦифри.

Підписані документи надішліть на електронну адресу факультету з вказанням у темі освітнього рівня (бакалавр, магістр) джерела фінансування та прізвища, ім’я та по батькові повністю.

НАПРИКЛАД: Бакалавр – контракт. Косач Леся Петрівна

Що робити, якщо ви не можете підписати документи за допомогою кваліфікованого електронного підпису?

Міністерством освіти і науки передбачена можливість підтвердження вибору місця здобуття освіти через електронний кабінет вступника без накладання кваліфікованого електронного підпису шляхом особистого подання підписаної власноруч заяви до Приймальної комісії та подальшого завантаження її сканкопії (фотокопії) в електронний кабінет.

Варіант 2 – Подання (надсилання) оригіналів особисто до приймальної комісії.

Запитання можна задавати безпосередньо в ресурсі «Укладання договорів» елемент «Форум для обговорень» або за телефоном приймальної комісії +380996400286.

Тим абітурієнтам, які подавали заяви у паперовій формі, для оформлення договорів необхідно звернутися до приймальної комісії за адресою: вул. Іоанна Павла ІІ, 17, кімната 401.

Графік роботи приймальної комісії: пн-пт: з 9-00 до 17-00; сб-нд: з 9-00 до 14-00.

Бажаємо успішного завершення процедури вступу!