Представників педагогічної науки СНУ ім. В. Даля представили Університет на двох заходах.
По-перше, долучилися до роботи круглого столу відділу наукового інформаційно‑аналітичного супроводу освіти Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського “Інформаційне забезпечення національно‑патріотичного виховання в контексті цифровізації і цифрової трансформації освіти”, де доцент кафедри педагогіки, української філології та журналістики, к.пед.н. Рашидова С. С. представила доповідь на тему «Виховання почуття патріотизму в реаліях сучасної України і світу: проблеми і виклики», а професор кафедри іноземної філології та перекладу, д.пед.н. Козьменко О. І. виступила з доповіддю на тему «Важливість демократичного виховання українських дітей-біженців під час вимушеного перебування за кордоном».
Метою й завданням круглого столу було створення можливостей для участі молоді в заходах патріотичного спрямування; ознайомлення здобувачів вищої освіти з інструментами формування нових українців-патріотів та ін.
Другим заходом була Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Формування й розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід», яку організували Міністерство освіти і науки України, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації, комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, СНУ ім. В. Даля та інші заклади освіти. На цьому заході Олена Козьменко представила доповідь на тему «Ідентичність учителя як фактор впливу на навчально-виховний процес», а Дар’я Климаш, студентка 2-го курсу магістратури спеціальності 014.021 «Середня освіта (Англійська мова і література)», представила доповідь на тему «Викладання англійської мови у багатомовному середовищі: виклики та шляхи їх вирішення».
У роботі конференції були представлені такі напрямки:
1. Формування й розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти як наукова проблема.
2. Інтегративний феномен професійної освіти в контексті формування сучасного педагога.
3. Формування інноваційного освітнього середовища у ЗВО як засобу розвитку професійної культури педагога.
4. Наукова робота у ЗВО як чинник професійного розвитку суб’єктів освітнього процесу.
5. Професійна компетентність педагога як елемент його професійної культури.
6. Змістовні домінанти виховання сучасного педагога в процесі професіоналізації освітнього процесу.
7. Можливості та особливості впровадження особистісно орієнтованих технологій при підготовці майбутніх педагогів.
8. Моніторинг сформованості професійної культури педагога та ін.
Педагоги мали змогу обмінятися корисним досвідом і взяти участь у дискусіях.