Представники СНУ ім. В. Даля: доцентка кафедри публічного управління, менеджменту та маркетингу (ПУММ) Ольга Чорна, студенти 4-го курсу спеціальностей “Менеджмент” та “Маркетинг” долучилися до тренінгу тренінгу “Корпоративна соціальна відповідальність в умовах війни” (організатор – Laba міжнародна бізнес-школа). Своїм досвідом, ідеями та практичними кейсами поділилася Тетяна Калашнюк, керівниця департаменту зі зв’язків з громадськістю мережі АЗК WOG.
Захід став платформою для відкритої дискусії, під час якої учасники обговорили важливість КСВ під час війни, вибір напрямів КСВ у кризовий час, ефективне партнерство в соціальних проєктах, виклики, що постали перед бізнесом у сучасних реаліях, шляхи адаптації КСВ-стратегій в умовах війни, а також провели розбір кейсів мережі АЗК WOG. Учасники розглянули питання впровадження КСВ з нуля та поділилися власним досвідом реалізації соціальних ініціатив.
На заході були присутні КСВ-менеджери, власники малого та середнього бізнесу, представники громадських організацій і благодійних фондів.
“Курс “Корпоративна соціальна відповідальність” я викладаю вже другий рік, і мені приємно бачити, що студенти усвідомлюють важливість цієї дисципліни, обираючи її серед вибіркових курсів. Вважаю надзвичайно цінним, що перед початком курсу вони змогли зануритися в суть КСВ, зрозуміти її пріоритети для бізнесу, громадян і країни. Інформація, представлена на тренінгу, була потужною та доступною, з реальними кейсами, впровадженими з 2022 року. Ми обов’язково використовуватимемо ці матеріали у навчальному процесі, і, сподіваюсь, наші студенти з нетерпінням чекають на початок курсу”, – зазначила Ольга Чорна.
Студентка Ксенія Сбітнєва поділилася своїми враженнями: “Мені сподобалося, що тренінг містив глибокий аналіз та аргументацію важливості КСВ, а також демонстрував її практичну реалізацію. Вважаю, що рівень соціальної відповідальності відображає рівень свідомості суспільства. Чим більше ми бачимо реальних кейсів із впровадження КСВ, тим більше надихаємось і готові реалізовувати власні ініціативи. Саме тому я вирішила обрати цю тему для свого наукового дослідження у кваліфікаційній роботі бакалавра”.
Тренінг став не лише важливою освітньою подією, а й майданчиком для формування нових ідей та партнерств, що сприятимуть розвитку корпоративної соціальної відповідальності та надихатимуть студентів в майбутньому працювати в цій сфері.