Гостьова лекція про використання нейромереж в маркетингу

Відбулася гостьова лекція на кафедрі публічного управління, менеджменту та маркетингу – перша з циклу зустрічей із запрошеними лекторами, що проводяться на тему «Нейромережі в маркетингу». Мета цього формату – познайомити студентів із реальними практиками, які щодня впроваджують інновації у бізнесі.

Першу лекцію прочитала Тетяна Каменєва, креативна директорка BPA Totis Pharma Group. Її виступ на тему «Штучний інтелект у рекламній комунікації» базувався на реальних кейсах, досвіді застосування нейромереж у маркетингових кампаніях і прикладах із професійної практики.

Лекція зібрала понад 40 учасників – студентів і викладачів, які активно долучилися до обговорення. Атмосфера була динамічною та захопливою, а слухачі відзначили, що зустріч була не лише пізнавальною, а й надихаючою.

Гостьова лекція про використання нейромереж в маркетингу

Щиро вдячні запрошеному лектору Тетяні Каменєвій за нові знання та відкритість до співпраці, організатору зустрічі – доценту кафедри ПУММ Катерині Погореловій, всім учасникам за зацікавленість темою!

Гостьова лекція про використання нейромереж в маркетингу

Попереду – ще багато нових зустрічей з практиками та експертами у використанні нейромереж у сфері управління, які відкриватимуть студентам світ сучасного маркетингу та технологій.