Сталий розвиток раннього втручання: директор Інституту післядипломної освіти СНУ ім. В. Даля виступив на національному форумі ЮНІСЕФ

У Києві відбувся Форум «Організація послуги раннього втручання в Україні: кроки до сталості», який об’єднав фахівців, науковців, представників державних інституцій та громадських організацій. Метою заходу стало представлення напрацьованого досвіду, обговорення актуальних викликів і узгодження подальших кроків розвитку послуги раннього втручання на національному та регіональному рівнях. Окремим акцентом Форуму стала презентація результатів трирічного проєкту ЮНІСЕФ, спрямованого на підтримку дітей раннього віку та їхніх родин.

Серед учасників заходу виступив і директор Інституту післядипломної освіти та професійних кваліфікацій Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, професор Андрій Шевцов. У межах панелі «Підготовка фахівців та команд раннього втручання — запорука якості надання послуги» він поділився своїм професійним баченням щодо розвитку системи підготовки кадрів та розповів про досвід оцінювання і присвоєння професійної кваліфікації “Фахівець із раннього втручання”, що реалізується в межах проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Організаторами Форуму виступили Дитячий фонд ООН ЮНІСЕФ, Державна служба України у справах дітей, Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей, Центр надання соціальних послуг «Джерело» та ГО «Українська асоціація раннього втручання».

До участі були запрошені представники Офісу Президента України, Міністерства соціальної політики, Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, Асоціації міст України, представники обласних військових адміністрацій, місцевого самоврядування, керівники профільних закладів, команди, які надають послугу раннього втручання, а також батьки, що користуються цією послугою.

Завдяки таким ініціативам послуга раннього втручання поступово стає невід’ємною складовою соціальної підтримки сімей в Україні, сприяючи сталому розвитку суспільства та підвищенню якості життя дітей.