Практика в Карпатах: магістранти опановували сучасні підходи до рекреації та реабілітації

Студенти спеціальності «Фізична культура і спорт: рекреація і реабілітація» освітнього рівня магістр пройшли виробничу практику відповідно до навчального плану у селищі Славське (Стрийського району Львівської області) на туристичній базі «Полонина».

Метою практики стало ознайомлення здобувачів освіти зі структурою управління рекреаційною базою, її статутом, історією створення, організаційними особливостями діяльності, а також засвоєння сучасних підходів до організації оздоровчо-рекреаційних заходів.

Практика в Карпатах: магістранти опановували сучасні підходи до рекреації та реабілітації

Захід відбувся під керівництвом доктора педагогічних наук, завідувача кафедри Адирхаєва Сослана Георгійовича та за активної організаційної підтримки Нелі Ковальчук, ініціатора проведення практики у такому форматі.

Програма перебування поєднувала теоретичну підготовку з практичною діяльністю, спрямованою на розвиток командної взаємодії, лідерських якостей і комунікативної культури. Крім того, особлива увага приділялася інклюзивності рекреаційного середовища — формуванню навичок толерантного спілкування, прийняття різноманітності у смаках, уподобаннях, фізичних можливостях і стилях життя. Такий підхід сприяв створенню атмосфери взаємоповаги, підтримки та єдності, що є невід’ємною складовою сучасної рекреаційної культури.

Важливою частиною програми стали:

  • виступ директора туристичної бази «Полонина» пана Євгена;
  • заняття з йоги, які провела Світлана Койнова;
  • заняття з дихальної практики Body Flex під керівництвом Катерини Тарасової;
  • виступ представниці бойківської культури та екскурсовода Галини Потюк;
  • ознайомлення з традиційною кухнею Карпатського регіону;
  • пішохідні походи на гори Погар, Захар Беркут, Тростян;
  • традиційне відновлення після походів у басейні та чанах з водою, настояною на травах і хвої, з чудовими краєвидами.

Підсумовуючи, навчально-рекреаційний захід у Славському став яскравим прикладом поєднання професійної підготовки, активного відпочинку, інклюзивних цінностей і турботи про психофізичне здоров’я. Він сприяв підвищенню професійних знань, розвитку згуртованості, емпатії, толерантності, а також усвідомленню ролі рекреації у забезпеченні соціальної адаптації та гармонійному розвитку особистості.