Вітаємо зі вступом до нашої дружньої університетської спільноти! Для того щоб спростити взаємодію з нашими цифровими сервісами, ми підготували для вас декілька порад та посилань на корисні ресурси.
Головний сайт університету http://snu.edu.ua – тут розміщується актуальна інформація щодо освітнього процесу, електронні версії нормативних документів, події, а також перелік підрозділів з контактною інформацією для зв’язку.
Платформа електронного навчання: http://moodle2.snu.edu.ua – містить електронні курси, в яких розміщуються методичні матеріали по кожній дисципліні, а також функціонал для перевірки успішності – надсилання виконаних завдань на перевірку викладачеві, тестування тощо.
Сервіс електронного розкладу: http://timetable.lond.lg.ua – дозволяє отримувати актуальну інформацію щодо розкладу занять на увесь семестр та на кожен день, а також швидко переходити за посиланнями на заняття в режимі онлайн.
Дізнатися про дати початку та закінчення семестру, терміни проходження сесії можна з графіків освітнього процесу за посиланням https://snu.edu.ua/index.php/grafiky-navchalnogo-protsesu/. Графіки наводяться для академічних груп кожного факультету окремо.
Онлайн заняття проводяться в сервісах Microsoft Teams або ZOOM. Цими сервісами можна користуватися через браузер, але рекомендується встановити додатки на власні комп’ютери та гаджети. Посилання для завантаження:
Microsoft Teams: https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-teams/download-app
ZOOM: https://zoom.us/client/5.15.6.19959/ZoomInstallerFull.exe?archType=x64
Кожен здобувач вищої освіти отримує корпоративний акаунт в домені snu.edu.ua для електронного листування, а також доступу до онлайн сервісів Microsoft365 (в тому числі Microsoft Teams онлайн-занять) та платформи електронного навчання. Після отримання логіну і паролю, під час першого входу НАПОЛЕГЛИВО РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ЗМІНИТИ ПАРОЛЬ НА ВЛАСНИЙ. В разі виникнення проблем з використанням власного корпоративного акаунту звертайтеся за адресою: cdn@snu.edu.ua, де в тексті листа зазначте ваше прізвище, ім’я, шифр академічної групи та опишіть проблему, що виникла.
Звертаємо увагу, що для листування між усіма співробітниками та здобувачами вищої освіти університету відбувається ВИКЛЮЧНО З ВИКОРИСТАННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ, що дозволяє чітко ідентифікувати відправника. Використання персональних акаунтів електронної пошти припускається тільки для звернення на адресу технічної підтримки cdn@snu.edu.ua в разі виникнення проблем з корпоративним акаунтом, як то, забутий пароль.
Для доступу до всіх сервісів Microsoft365 авторизуйтеся власним корпоративним акаунтом на сайті http://office.com. Для вашого використання доступні веб-версії Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint та ін., а також хмарне сховище Microsoft OneDrive обсягом до 1 терабайта для зберігання файлів та спільної роботи.
Додаткові інструкції по взаємодії з цифровими сервісами СНУ ім. В. Даля ви можете отримати в розділі «Технічна підтримка» порталу Електронний університет СНУ ім. В. Даля або за посиланням: http://moodle2.snu.edu.ua/course/view.php?id=2178.
СНУ ім. В. Даля активно використовує месенджери та соціальні мережі для інформування та комунікації. На офіційному Youtube-каналі розміщуються навчальні відео, корисні інструкції, що будуть в нагоді під час навчання. Тому рекомендуємо підписатися на наші загально-університетські ресурси: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Telegram, Youtube, TikTok.