Відбулась серія заходів із презентації результатів, що охоплюють дослідницькі проєкти й стартап-ідеї, пов’язані з розробкою та використанням ІТ-технологій в різних сферах і додатках. Було презентовано проєкт «Реалізація нейроінтерфейсу для керування комп’ютерною периферією», який дозволяє завдяки ментальній активності мозку керувати курсором при роботі з ПК без допомоги рук, що допоможе людям з обмеженими можливостями після травм чи захворювань продовжувати жити повноцінним життям.

Неймовірне захоплення від новаторського підходу, що передбачає використання елементів ігрового дизайну в навчальний процес, викликав проєкт «Розробка гейміфікованої освітньої компоненти у дизайні освітніх програм».

Жваву дискусію викликав проєкт створення універсального ПЗ за допомогою структурної трансформації та нейронних мереж «Програмне забезпечення для перетворення растрового зображення в символьне подання».

Корисними й актуальними проєктами було визначено роботи «Аналіз автоматизованих інструментів для сканування вебресурсу на предмет виявлення потенційних вразливостей», «Визначення емоційного забарвлення відеолекцій методами машинного навчання», «Дослідження систем керування вмістом для реалізації вебсайту», «Методи машинного навчання при дослідженні інтерференційних явищ», «Система підтримки прийняття рішень вибору програмного забезпечення», «Застосування комп’ютерного зору в системах з оптичним пінцетом».

В окремих секціях «Сервіси і технології для кібербезпеки» та «Створення веб-, мобільних та ігрових додатків» були презентовані проекти «Розробка автономного помічника для безпечного зберігання даних автентифікації завдяки майстер-ключу», «Шаблон сайту-візитки для салону краси», «Розробка гри «FIND-T» для VR-системи», «Комп’ютерна гра в жанрі ROGUELITE ACTION-RPG для одного користувача», «Тривимірне проєктування житлових об’єктів на прикладі THE SIMS».

Взагалі була представлена широка тематика доповідей, а саме – дослідження в ІТ галузі, розробки для економічної інфраструктури, розробки для промисловості та агропромислового комплексу, ІТ в біології та медицині, робототехніка та смарт-девайси, тривимірне моделювання та віртуальна реальність. Всі вони є перспективними напрямами в ІТ-індустрії та цікавими для сучасної молоді.

«Корпоративний проєкт збору допомоги для ЗСУ», (наук. керівник – к.т.н. Барбарук Л.В.) представив проєкт компанії Evoplay для оптимізації процесу збору допомоги співробітникам, які знаходяться на фронті, захищаючи безпеку нашої країни, і періодично звертаються за необхідними ресурсами для виконання бойових завдань: дронами, автівками та бронежилетами. Луцкевич Марія, «Інформаційна система організації допомоги для Збройних сил України» (наук. керівник – к.т.н. Барбарук Л.В.), розробила платформу для організації зборів та залучення волонтерів, що спрощує взаємодію між тими, хто бажає допомогти, та потребуючими допомоги військовими. До заходу в якості учасників долучаються й викладачі. Це говорить про високу зацікавленість до заходу. Саме виступ доцента кафедри механізації сільського господарства Аграрного факультету, к.т.н., доц. Олексія Овчаренка.