Головне питання, яке розглядалося на черговому засіданні ректорату, стосувалося проведення щорічної кампанії вільного вибору студентами навчальних дисциплін: формування каталогів дисциплін вільного вибору на 2022/23 навчальний рік, реалізації процедури вільного вибору та формування індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти на 2022/23 навчальний рік. Доповідав перший проректор СНУ ім. В. Даля Дмитро Марченко.
Відповідно до затвердженого «Положення про порядок та умови формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами вищої освіти СНУ ім. В. Даля» процедура вибору освітніх компонент була проведена з 15.05.2022 по 31.05.2022. Враховуючи особливості сьогодення, була організована додаткова сесія з 15.06 по 20.06.
Станом на 01.07.2022 р. освітні компоненти обрали:
- бакалаври денної форми навчання – 89,9%,
- бакалаври заочної форми навчання – 95,6%,
- магістри денної форми навчання – 86,9%,
- магістри заочної форми навчання – 97,3%.
Такі результати слід вважати достатньо високими, враховуючи рух контингенту студентів. Насамперед це обумовлено підготовчою роботою, щодо:
- зміни структури каталогу, яка стала більш компактною і зручною для ознайомлення;
- систематизації розміщення силабусів по кафедрам, що сприяло спрощенню та більш спрямованому пошуку необхідного контенту;
- інформування на рівні кафедр.
Цьогорічний каталог налічує як для денної, так і для заочної форм навчання 662 освітні компоненти (295 – осінній семестр, 310 – весняний семестр, 57 – третій семестр магістрів).
Необхідна інформація з результатами вибору розміщена на порталі електронного навчання у відкритому доступі і постійно оновлюється при внесенні змін та доповнень. Студенти та викладачі мають можливість переглянути, які групи сформовані та який склад студентів обрав конкретну освітню компоненту. За результатами вибору кожній освітній компоненті надано шифр та сформований розклад занять, який розміщено на сайті університету.
Також на ректораті були обговорені технічні питання щодо початку навчального року у студентів 1-го курсу.