Чергове засідання ректорату відбулося під головуванням ректорки Ольги Поркуян.
Перший проректор Дмитро Марченко доповів про результати формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти на 2022/23 навчальний рік.
Відповідно до чинного «Положення про порядок та умови формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами вищої освіти СНУ ім. В. Даля» процедура вибору освітніх компонент була проведена з 15 по 31.05, а також з урахуванням організаційних труднощів сьогодення була проведена додаткова сесія з 15 по 20.06.
Станом на 01.07.2022, виходячи з чисельності контингенту на 01.06.2022, вибір здійснили 91,44 % здобувачів вищої освіти, які мали на це право. За формами і рівнями освіти ситуація мала наступну картину:
Рівень | Форма | Здійснили вибір станом на 01.07.2022 |
---|---|---|
Бакалавр | денна | 89,9% |
заочна | 95,6% | |
Магістр | денна | 86,9% |
заочна | 97,3% |
На кількісні показники впливав і рух контингенту студентів (відрахування, переведення, академічні відпустки).
Відповідно до сформованих груп було складено розклад та розміщено на сайті університету. Такий саме підхід було застосовано в вересні щодо здобувачів вищої освіти 2022 року вступу з урахуванням строків вступу.
Для підвищення ефективності реалізації процедури вибору зроблено певні кроки щодо її удосконалення:
- змінено структуру каталогу, яка стала більш компактною і зручною для ознайомлення здобувачів вищої освіти;
- систематизоване розміщення силабусів по кафедрам для спрощення та більш спрямованого пошуку необхідного контенту здобувачами вищої освіти;
- розширено інформування студентів університету.
Станом на 01.11.2022 каталог налічує як для денної так і для заочної форм навчання 670 освітніх компонент (311 – осінній семестр, 301 – весняний семестр, 58 – третій семестр магістрів).
Необхідна інформація з результатами вибору розміщена на порталі електронного навчання у відкритому доступі і постійно оновлюється при внесенні змін та доповнень.
Проректор з наукової роботи Олексій Целіщев доповів про стан публікацій у 7 наукових виданнях університету.