Студенти СНУ ім. В. Даля, майбутні журналісти, відвідали лекцію «Білі списки медіа: що це таке та як у них потрапити», яку провели для журналістів і всіх охочих Комісія з журналістської етики разом із Інститутом масової інформації.
Оксана Романюк, директорка ГО «Інститут масової інформації» та медіаекспертка, розповіла: «Падіння довіри до медіа було глобальним. Тоді виникла ініціатива провідних медіа світу під назвою «The trust project network». Ініціатори створили певні критерії у «white listing», що дослівно перекладається як «білий список». Звідси й пішла українська назва».
Спікерка зауважила, що існує три блоки критеріїв для потрапляння до білого списку, один із яких – підписання власного матеріалу. Вона повідомила: «Ми створимо електронну анкету для розуміння того, чи можете ви подаватися до білого списку і на що варто звернути увагу в медіа».
Перевірити та проаналізувати своє медіа самостійно можна тут.
Також Оксана Романюк наголосила: «Білі списки медіа впливають на розповсюдження контенту та його відображення в пошукових системах, адже наші міжнародні партнери співпрацюють з Google та Microsoft. Отже ті медіа, які потрапляють до цього списку, видаються вище в пошуку. До того ж, на них більше звертають увагу рекламодавці»
Нагадаємо, у 2023 році до списку найвідповідальніших медіа увійшли «Суспільне», «Громадське», «Ліга», «Українська правда», «Укрінформ», «ZN.ua», «Бабель», «Еспресо» та «NV».