На кафедрі комп’ютерних наук та інженерії триває робота над удосконаленням освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями «Комп’ютерні науки» та «Комп’ютерна інженерія». В березні та квітні з приводу оновлення означених освітніх програм відбулися зустрічі робочих груп.
Члени робочої групи за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки, викладачі кафедри комп’ютерних наук та інженерії (Сафонова Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, гарант освітньої програми; Деркач Марина Володимирівна, кандидат технічних наук, доцент; Шумова Лариса Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент) запропонували переглянути структурно-логічну послідовність вивчення взаємопов’язаних освітніх компонентів та акцентували увагу на шляхах удосконалення якості програми, наголосили на змінах, які внесено в освітню програму, враховуючи досвід стейкхолдерів, зокрема побажання приватних ІТ-компаній, що займаються комерційною розробкою інформаційних технологій і систем різноманітного спрямування: ТОВ «Мобіус Тім», ТОВ «Економік софт», а також Луганської обласної державної адміністрації.
Перевагою оновленої ОП члени робочої групи за спеціальністю 123 Комп’ютерна інженерія, викладачі кафедри комп’ютерних наук та інженерії (Барбарук Ліна Вікторівна, кандидат технічних наук, гарант освітньої програми; Щербакова Марина Євгенівна, кандидат технічних наук, доцент; Кардашук Володимир Сергійович, кандидат технічних наук, доцент) визнали поєднання базових компетентностей університетської освіти з практико-орієнтованою підготовкою фахівців із комп’ютерної інженерії. З урахуванням інтересів філій кафедри ПрАТ “Сєвєродонецьке науково-виробниче об’єднання “Імпульс“ та Інженерно-виробниче підприємство “Велес М“ розроблені програми проєктно-технологічної та переддипломної практик, в цикл фахових дисциплін введені розділи, що сприяють формуванню компетенції сучасного фахівця у сферах комп’ютерної освіти.
В свою чергу, завідувач кафедри, доктор технічних наук, професор Рязанцев Олександр Іванович наголосив, на необхідності протягом усього часу впровадження освітніх програм вести активну співпрацю та практику опитувань роботодавців із метою отримання відгуків і побажань щодо постійного вдосконалення ОП не лише зі стейкхолдерами, а й зі здобувачами вищої освіти як під час їх навчання, так і по його закінченню. І таким основним інструментом отримання інформації від студентів є проведення анонімних анкетувань, які доступні кожному респонденту через особистий кабінет у системі е-Campus, котрі наразі реалізовані для кожної освітньої компоненти та ОП в цілому.
Крім того відбулося громадське обговорення освітніх програм 122 Комп’ютерні науки та 123 Комп’ютерна інженерія першого рівня вищої освіти. Залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньої програми були запрошені всі стейкхолдери: здобувачі вищої освіти, випускники, роботодавці, представники академічної спільноти.
Спільна робота була продуктивною, за результатами обговорення учасники висловили низку пропозицій щодо підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти, які були враховані при оновленні освітньої програми.
Освітні програми розглянула та та схвалила Вчена рада Університету.