Ректорка СНУ ім. В. Даля Ольга Поркуян і представники Факультету гуманітарних та соціальних наук: деканеса Світлана Кузьміна, завідувачка кафедри іноземної філології та перекладу Ольга Семенець, завідувачка кафедри педагогіки, української філології та журналістики Наталія Барна і проф. Олена Семенець взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Особливості та значення трансформації вищої освіти у період постпандемії та в умовах війни: виклики, стратегії вирішення, перспективи подальших змін», що проходила в Національному авіаційному університеті.
Конференція проходила за участі заступника міністра освіти і науки України Михайла Вінницького та інших представників органів влади, ректорів та проректорів українських ЗВО, іноземних спікерів. Загалом під час конференції було порушено низку важливих проблем для обговорення освітянською спільнотою, а саме:
- сучасний університет в Україні й у світі: особливості функціонування в умовах викликів постпандемії та війни, тенденції розвитку;
- посилення функцій Наглядових рад як механізм інноваційних та ефективних трансформації українських університетів у кризових умовах і в стратегії в післявоєнному відновленні;
- роль міжнародної співпраці у підтримці системи вищої освіти в умовах війни та посткризові перспективи реформування освіти;
- виклики переміщених закладів освіти в Україні: реорганізація та особливості побудови освітніх маршрутів студентів.
На пленарній дискусії Ольга Поркуян виступала з доповіддю про шлях двічі релокованого СНУ ім. В. Даля у період російсько-української війни, про славну історію університету, виклики та труднощі, з якими він стикався, управлінські рішення, що допомогли Університету не лише відновити повноцінний освітній процес, а й не втратити позиції у вітчизняних і міжнародних рейтингах.
На дискусійній панелі з доповіддю «Кризовий менеджмент в університеті під час війни: пріоритети та інструменти» виступала Світлана Кузьміна, яка акцентувала увагу на суб’єктності учасників освітнього процесу, необхідності психологічної підтримки одне одного, забезпеченні безперервного освітнього процесу як способу протистояння збройній агресії Росії.