Відродження дуальної освіти: пошук нових локацій і партнерів

Представники Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля взяли участь у конференції учасників і партнерів проєкту «Дуальна освіта для України», що реалізується Громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» за фінансової підтримки проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». СНУ ім. В. Даля виступає в якості партнера цього проєкту.

Відродження дуальної освіти

Підчас конференції були обговорені проблеми і виклики на шляху реалізації дуальної освіти, що виникли у тимчасово переміщених університетів, а також шляхи їх подолання.

Дуальна освіта

Дорожня карта реалізації проєкту задля підвищення ефективності дуальної освіти включає наступні кроки:

  • проведення онлайн консультувань щодо управління дуальною освітою;
  • організація онлайн-зустрічей зі студентством щодо дуальної форми здобуття вищої освіти;
  • проведення онлайн-круглих столів з представниками навчальних закладів;
  • розробка методичних матеріалів, шаблонів та інструкцій щодо реалізації дуальної освіти;
  • створення дорожніх карт впровадження дуальної освіти в регіонах;
  • створення інфографіки та медіаконтента щодо дуальної форми здобуття вищої освіти;
  • проведення онлайн-круглих столів з підприємцями;
  • підготовка матеріалів для веб-сайтів навчальних закладів задля інформування та популяризації дуальної форми здобуття вищої освіти та висвітлення переваг, які вона надає.

Станом на початок 2022 року в університеті понад 50 студентів здобували освіту за дуальною формою за інженерними спеціальностями. Основними партнерами зі сторони роботодавців були ТОВ НВП «Зоря», ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання «Азот», ПрАТ «Хімтехнологія», ПрАТ «Сєвєродонецький ОРГХІМ». Після початку бойових дій всі роботодавці припинили свою діяльність на території Луганської області, а студенти повернулися до навчання за денною формою.

 освіта за дуальною формою

Відродження дуальної освіти для інженерних спеціальностей та налагодження зав’язків університету з потенційними роботодавцями на нових локаціях є актуальним завданням, реалізація якого збільшить привабливість інженерних спеціальностей для абітурієнтів та підвищить якість навчання через посилення у студентів практичних навичок роботи за фахом.