Студенти Факультету економіки і управління взяли участь у вирішенні кейсу від Концерну Хлібпром за програмою USAID. Учасники познайомилися з командою фахівців підприємства, від яких отримали завдання щодо створення концепції нової лінійки хліба для зумерів, ознайомилися з вимогами до кейсу, відвідали консультаційну зустріч.
До заходу доєдналися студенти: Ксенія Чуніхіна, Ксенія Сбітнєва, Іван Самойлов та збірна команда під керівництвом студентки 2-го курсу спеціальності «Маркетинг» Анастісія Ліщишина. Підтримка – Наталія Ткаченко (Центр розвитку Soft skills), Ольга Чорна (кафедра публічного управління, менеджменту та маркетингу).
У фіналі наші студенти отримали позитивні відгуки від представників Концерну Хлібпром і мали можливість ознайомитися із командним вирішенням кейсів більш досвідчених команд, поставити запитання та отримати оцінку й фідбек від організаторів. Отже, дякуємо студентам за участь, а організаторам заходу за надану можливість для навчання та розвитку студентів університету!