Завідувачка кафедри технологій легкої промисловості Факультету інженерії Галина Ріпка стала експерткою Національного агентства кваліфікацій за підтримки Міністерства освіти і науки України в рамках Проєкту Erasmus+ «Мікрокваліфікації на основі MOOC для професійного розвитку викладачів».
Проєкт CRED4TEACH відповідає потребам закладів вищої освіти та осіб, які приймають рішення в галузі освіти в Україні, Албанії та Чорногорії щодо забезпечення високоякісного, оперативного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісно-орієнтованого навчання для викладачів без відриву від роботи в освітніх секторах. Участь у проєкті CRED4TEACH дає змогу зміцнити інституційний потенціал надання мікрокваліфікацій на основі масових відкритих онлайн-курсів (MOOC) шляхом проведення тренінгів, створити національні та інституційні фреймворки щодо присвоєння мікрокваліфікацій, а також популяризувати досягнуті результати через широкомасштабну кампанію їх розповсюдження.
![Створюємо умови для впровадження інноваційної системи мікрокваліфікацій у вищу освіту](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/logo-cred4-teach.jpg)
Система кваліфікацій дає механізм швидкого й якісного наповнення ринку праці кваліфікованими працівниками, особливо це стосується мікрокваліфікацій.
![Створюємо умови для впровадження інноваційної системи мікрокваліфікацій у вищу освіту](http://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/stvoryuyemo-umovi-dlya-otrimannya-vikladachami-mikrokvalifikacij-1024x414.jpg)
Мікрокваліфікація – формальний підсумок (документ) невеликого за обсягом навчання, який засвідчує здобуття особою визначеної сукупності результатів навчання. Ці результати навчання мають бути оцінені на основі зрозумілих критеріїв.
![Створюємо умови для впровадження інноваційної системи мікрокваліфікацій у вищу освіту](https://snu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/stvoryuyemo-umovi-dlya-otrimannya-vikladachami-mikrokvalifikacij-nak-ukra-ni-1-1024x596.jpg)
Враховуючи політику навчання протягом усього життя, мікрокваліфікації є невід’ємним атрибутом сучасності. Нові технології, зелений та цифровий перехід змінюють попит на навички. Заклади вищої освіти повинні зробити навчання більш адаптованим до індивідуальних потреб, це пов’язано з конкретними навичками/компетенціями, вирішенням нової задачі на виробництві, зі швидким реагуванням щодо змін на ринку праці, забезпечення швидкого доступу до нового виду діяльності тощо.