Студенти-першокурсники спеціальності Журналістика розпочали свою навчальну практику. Першою гостей прийняла редакції журналу “Зерно”, де під час екскурсії було проговорено про можливу подальшу співпрацю.
Журнал “Зерно” – журнал сучасного агропромисловця. Він є одним з небагатьох прикладів, коли первісна концепція залишається без змін та не порушується від самого заснування.
“Друковані видання живуть в тисячу разів довше, аніж інформація в інтернеті”, – пояснює Лариса, комерційна директорка журналу.
“Редакція – це місце, де народжуються ідеї”, – каже головний редактор Юрій Гончаренко, який проводив лекцію та екскурсію для молодих журналістів.
Структура редакції є наступною:
– головний редактор
– редактори (вони ж журналісти)
Економічна модель видання – використання коштів за рекламу (яка, до речі, підбирається за темою журналу) та передплату.
Деякі цікаві факти:
- “Зерну” 18 років. Перший випуск датується березнем 2006 року.
- На обкладинці цього журналу завжди зображена людина.
- Цей журнал є світоглядним. Юрій Гончаренко від заснування почав безпосередньо виїжджати до господарств та показувати справжню тамтешню картину.
“Єдина можливість журналіста спілкуватися із читачем – це розуміти те, що знає читач, але ще вміти писати тексти”, – підсумував головний редактор.
Першокурсникам показали кілька кабінетів, в тому числі кабінет Юрія, де окрім передбачуваних для журналіста речей ще розташувався бюст Бандери та дві мінометні основи.
У кінці зустрічі кожному студенту подарували примірник останнього випуску журналу та книгу «Лексикон А.Г.» автора Віктора Неборака, до написання якої причетний Юрій Гончаренко.
Авторка тексту: Адель-Софія Муленко, STUDMEDIA