Викладачки кафедри іноземної філології та перекладу Наталія Давиденко та Наталія Сідаш переконались в тому, що штучний інтелект (ШІ) відкриває безліч нових можливостей для трансформації освіти, коли взяли участь у міжнародному вебінарі «Інтеграція штучного інтелекту в освіту».
Почесний професор Університетського коледжу Лондона Роуз Лакін поділилась з колегами зі всього світу (більше 4000 учасників) своїми міркуваннями про значення навичок використання даних штучного інтелекту в освіті. Спікерка акцентувала увагу слухачів на специфіці генеративного штучного інтелекту, цілях, задачах та методичних підходах при його застосуванні в освітньому процесі. Зокрема, для реалізації важливого завдання освітян – навчити студентів вчитися («learning to learn»), тобто розвивати їх здатність ефективно засвоювати нові знання та навички, а також вміння знаходити оптимальні способи навчання.
Учасники вебінару розмірковували над плюсами та мінусами використання ШІ студентами та над тим, як викладач може зробити ШІ своїм помічником і допомогти студентам використовувати його можливості правильно і корисно для навчання.
Важливо, щоб технології працювали на користь людства. Тому інтеграція штучного інтелекту в освіту – це крок до створення більш інклюзивного, ефективного та цікавого навчального процесу для всіх.