Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)

Професорка кафедри іноземної філології та перекладу, д.пед.н., проф. Олена Козьменко відвідала Міжнародну науково-практичну конференцію «New Horizons and Challenges in CLIL and ELT» у м. Нарва (Естонія).

Конференцію, яка зібрала понад 100 науковців зі всього світу та проводиться вже дев’ятого разу в Нарвському коледжі Університету Тарту за підтримки американського посольства (U.S. Embassy Tallinn) та Британської Ради в Естонії (British Council Estonia), було присвячено проблемам викладання англійської мови в закладах освіти, а також впровадженню підходу контекстно-мовного інтегрованого навчання (CLIL), що набуває популярності останнім часом.

Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)
Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)

Формат конференції був дуже динамічний, учасники мали можливість послухати спікерів та взяти участь у дискусії, відвідати воркшопи та отримати практичний досвід впровадження нових методик викладання англійської мови. У конференції взяли участь Дженіфер Ашлер, керівниця регіонального офісу вивчення англійської мови Американського посольства в Естонії; Пілле Пійклік, головна експертка Міністерства освіти та науки Естонії; автор підручників та експерт з впровадження підходу CLIL Філ Бол (University of the Basque Country, Spain), Ребекка Райне Рааб, експертка з вивчення англійської мови, дослідниця проблем впровадження автентичного матеріалу та місце-орієнтованого підходу до вивчення англійської мови (США), аргентинський науковець, фахівець з питань ідентичності та активного громадянства Даріо Луіс Банегас (University of Edinburgh, UK), представники естонських університетів та ін.

Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)
Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)

Організатори конференції запропонували дуже цікаві теми панельних дискусій, як то питання вивчення англійської мови нестандартними шляхами та в нетрадиційному середовищі, використання технік штучного інтелекту для викладання англійської мови, впровадження системи менторства для підтримки молодих викладачів англійської мови, налагодження взаємодії зі студентами заради підтримки мотивації щодо вивчення англійської мови, шляхи дотримання політики гендерної рівності, впровадження інклюзії та формування толерантності в мультикультурному середовищі, способи медіації, як засіб викладання та ін.

Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)
Вивчення досвіду контекстно-мовного інтегрованого навчання англійської мови (CLIL)

Також учасники мали можливість неформально поспілкуватися та налагодити контакти під час відвідування архітектурних пам’яток міста та Художнього музею Нарви. Отже, впроваджуємо світовий досвід в українські університети. Разом до перемоги!