Керівниця університетського Центру розвитку soft skills, доцентка кафедри публічного управління, менеджменту та маркетингу Наталія Ткаченко доєдналася до завершального заходу Європейського року навичок, який відбувся 30 квітня в Брюсселі в онлайн-форматі.
«Європейський рік навичок – що буде далі?» – це масштабна конференція, де сотні учасників зібралися разом, щоб поділитися успішними історіями навичок і обговорити спадщину Європейського року навичок. На конференції відбулися панелі видатних політичних діячів і зацікавлених сторін, проникливі розмови та інтерактивні дискусійні групи, які обговорювали як забезпечити, щоб навички залишалися головним пріоритетом у всій Європі, пролунали надихаючі промови.
Європейський рік навичок чітко показав необхідність поставити людей і їхні навички на центральне місце під час переходу на зелені та цифрові технології за допомогою розумних навичок. Знання навичок є основоположним: воно допомагає впоратися з дефіцитом робочої сили на ринку праці, підтримує надання освіти та навчання, а також розробку програм і навчальних планів, інформує про професійну орієнтацію, формує навчання та заходи підтримки та сприяє інтеграції на ринку праці.
У змінюваному ландшафті сучасного робочого місця, де домінують цифрові технології та генеративний штучний інтелект, важливість наскрізних навичок — умінь, що охоплюють усі ролі та сектори, є надзвичайно важливою. Ці навички, включаючи критичне мислення, спілкування та вирішення проблем, представляють перевагу людини в прогресивно автоматизованому середовищі. Наскрізні навички дозволяють людям використовувати технологію для отримання інноваційних результатів, орієнтованих на рішення, які можна поєднувати з відгуками зацікавлених сторін.
В епоху ШІ унікальну цінність набуває людська інтуїція, емоційний інтелект та здатність до адаптації. Здатність до нюансного мислення, складної емоційної взаємодії та абстрактного мислення є незамінними у сферах, де технологія діє як допомога, а не як заміна. Ці людські якості сприяють покращеному прийняттю рішень, контекстно-залежним рішенням і персоналізованому досвіду.