Почалася серія онлайн-тренінгів з фандрайзингу від Руслана Краплича для академічного персоналу СНУ ім. В. Даля

Дані тренінги відбуваються в рамках Проєкту «Посилення потенціалу переміщених університетів з фандрайзингу», який реалізується СНУ ім. В. Даля у співпраці з МДУ в рамках Програми «Зміцнення переміщених українських університетів задля сталого розвитку», що імплементується Програмою імені Фулбрайта в Україні і фінансується Відділом преси, освіти та культури Посольства США в Україні.

​​​​​​​Руслан Краплич — громадський діяч, експерт з фандрайзингу й розвитку неприбуткових організацій, голова Ради директорів Фундації імені князів-благодійників Острозьких. У якості експерта працював за запрошенням багатьох організацій. Має досвід роботи в різних країнах світу.

Почалася серія онлайн-тренінгів з фандрайзингу від Руслана Краплича для академічного персоналу СНУ ім. В. Даля
Почалася серія онлайн-тренінгів з фандрайзингу від Руслана Краплича для академічного персоналу СНУ ім. В. Даля

Під час онлайн тренінгу учасники говорили про відмінність між PR-ом, іміджем та комунікацією. Обговорили принципи становлення та підтримки звʼязків та необхідність їх розвитку. Тренер розповів про кола звʼязків, культуру комунікації в межах кіл та між різними колами звʼязків. Розглянули Стенфордську модель комунікації та її елементи, обговорили якісні рівні повідомлень. Разом з тим, під час тренінгу учасникам була надана можливість попрактикуватись у формулюванні ключового повідомлення, яке має на меті залучити ресурси. Крім того, пан Руслан розповів про те, як можна побудувати ефективну фандрайзингову кампанію.

Почалася серія онлайн-тренінгів з фандрайзингу від Руслана Краплича для академічного персоналу СНУ ім. В. Даля
Почалася серія онлайн-тренінгів з фандрайзингу від Руслана Краплича для академічного персоналу СНУ ім. В. Даля

Отримані знання будуть опрацьовані під час виконання домашнього завдання для команди університету. Тож за результатами тренінгу будуть напрацьовані системні кроки зі зміцнення внутрішніх звʼязків, кроки з підтримки із нинішніми партнерами та кроки в напрямку налагодження комунікації з потенційними партнерами університету з метою залучення ресурсів.