Програма Еразмус+ за напрямом KA2: Розвиток потенціалу вищої освіти / Capacity Building in the Field of Higher Education у сфері «Internet of Things» (Інтернет речей)

Координатор: Університет Ньюкасла (Великобританія).

Координатор від України: Національний аерокосмічний університет “Харківський авіаційний інститут”.

Партнери: Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича, Інститут проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України, Одеський національний політехнічний університет, Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Тернопільський національний економічний університет, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля і Запорізький національний технічний університет.

  • Центр комп’ютерних обрахувань (Київ)

Основними завданнями проекту є:

  • забезпечити динамічний розвиток поточних науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт для нових застосувань IoT;
  • вирішити основні проблеми, пов’язані з інтеграцією пристроїв з низьким енергоспоживанням з особливою увагою до потреб реального життя на локальному та глобальному рівнях;
  • продемонструвати можливості запропонованих рішень;
  • створити міжнародні магістерські та докторські програми з інтеграції технологій зберігання та обробки даних та  новітніх парадигм IoT.

Гроші гранту витратять на купівлю комп’ютерного обладнання для проведення експериментів.

15.10.2016-15.10.2019

Партнер: Сілезський технічний університет, м. Глівіце, Польща

Загальна сума виділених коштів на проекти мобільності з Україною – 7 380 000 євро. Короткотерміновий обмін на основі Міжінституційних угод організують європейські університети спільно з ВНЗ України. Таким чином, 2 220 осіб візьмуть участь у взаємному міжуніверситетському обміні. Планується, що 1 583 стипендіатів отримають можливість навчатись або переймати професійний досвід у Європі. Відповідно, 637 стипендіатів з Європи відвідають Україну для короткотермінового навчання та обміну досвідом

Дата реалізації:  2016-2019

Проект фінансується програмою  Erasmus+, яка направлена на сприяння стратегії розвитку  Europe 2020 для збільшення робочих місць, соціальної справедливості та інтеграції, та, також, на сприяння  ET2020 в рамках стратегії розвитку освіти та професійної підготовки. Програма Erasmus+ також спрямована на сприяння сталого розвитку своїх партнерів в галузі вищої освіти та на сприяння досягнення цілей стратегії розвитку молоді – EU Youth Strategy.

Основні цілі проекту

Спільний проект з розробки навчальних програм реалізує новий підхід до надання освітніх послуг за допомогою постійного зворотного зв’язку з роботодавцями та корекції освітнього процесу, методичного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу.

Він також передбачає створення професійної спільноти в галузі інтернету речей (IoT), робототехніки, комп’ютерних мереж і мікроконтролерів. Проект передбачає адаптацію навчальних програм до потреб європейського ринку праці, підвищуючи тим самим можливості академічного та трудового устрою. Нововведення у використанні концепції накопичення і передачі освітніх кредитів (ECTS) і концепції навчання протягом усього життя (LLL).

Сайт проекту Aliot

Проект Темпус SEREIN

Основною метою проекту є підготовка нового покоління техніків і наукових співробітників, здатних здійснювати контруктивний розвиток в оцінці та забезпеченні кібербезпеки.

Області застосувань, що будуть охоплені створеними магістерською/докторською/підвищення кваліфікації програмами: Гуманітарна {людина, країна}, Бізнес {Банківська, Веб & E-Комерція, Телекомунікації}, Критична безпека {авіація, космос, АЕС, електромережі, залізничний транспорт}.

Для досягнення головної мети для українських ВНЗ будуть розроблені міжнародні магістерські і докторські програми з кібербезпеки та відмовостійкості.

 

Цілі навчальних програм:

Магістерський рівень:

  • CM-A. Вимоги по надійності та безпеці;
  • CM-B. Системна безпека та відмовостікість;
  • CM-C. Людський фактор в інжинірингу;
  • CM-D. Аналіз ризиків надійності та відмовостійкості;
  • CM-E. Відмовостійкі базові PLD-системи;

Докторський рівень:

  • CP-A. Формальні методи перевірки систем;
  • CP-B. Безпека систем, що розвиваються;
  • CP-C. Системи управління безпекою;

Рівень підвищення кваліфікації:

  • CT-A. Сучасні технології оцінки безпеки;
  • CT-B. Сучасні технології безпеки та відмовостійкості;
  • CT-C. Забезпечення гарантованої безпеки;

Конкретні цілі проекту:

  • Створити магістерську програму з кібербезпеки та відмовостійкості з 5 курсів CM-A..CM-E;
  • Створити докторську програму з кібербезпеки та відмовостійкості з 3 курсів CP-A..CP-C;
  • Створити програму підвищення квалійікації з кібербезпеки та відмовостійкості з 3 модулів CT-A..CT-C;
  • Організувати Національний альянс безпеки (NSA) для навчання та консультування в областіоцінки та управління кібербезпекою;
  • Запровадити комплексну схему нарощування потенціалу для участі професорсько-викладацького складу з 7 українських університетів;

Веб-сайт проекту http://serein.eu.org/

Веб-сайт проекту СНУ ім. В. Даля http://serein.turion.info/

Результати розробки курсів

Лекційні курси

У трьохтомику «Secure and resilient computing for industry and human domains» містяться матеріали лекційних частин навчальних модулів для магістерського та докторського рівнів освіти, розроблені в рамках проекту SEREIN «Модернізація післядипломної освіти з питань стійкості до безпеки для галузей, пов’язаних з людьми та промисловістю» (543968-TEMPUS-1-2013-1-EE-TEMPUS-JPCR), що фінансуються за програмою Темпус.

Матеріали книги охоплюють фундаментальні питання безпечних та стійких обчислень, зокрема, описи відповідних стандартів, методів криптографії, забезпечення безпеки критичних інфраструктур, програмного забезпечення,  огляду методів пост-квантових обчислень, тощо.

Volume 1. Fundamentals of secure and resilient computing

Volume 2. Secure and resilient systems and infrastructures

Volume 3. Techniques, tools and assurance cases for secure and resilient computing

Практикуми

Матеріали практикумів (практичні, лабораторні роботи, трейнінги) для здобувачів  освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»:

CM1 – Fundamentals of secure and resilient computing

CM2 – System and Networks Security and Resilience

CM3 – Human-machine engineering for security-critical and resilient systems

CM4 – Risk Analysis of Infrastructure Security and Resilience

CM4A – Fundamentals of smart grid safety analysis and assurance

CM4B – Fundamentals of smart grid information security analysis and assurance

CM5 – Secure and resilient PLD-based systems

Матеріали практикумів (практичні, лабораторні роботи, трейнінги) для здобувачів  освітньо-кваліфікаційного рівня «Доктор філософії»:

CP1 – Formal and Intellectual Methods for System Security and Resilience

CP2 – Security and Resilience of Web and Cloud systems

CP3 – Methods and tools for technical auditing of information security of computer systems and networks

Матеріали трейнінгів:

CT1 – Techniques and tools for human-machine interface security and usability assessment

CT2 – Techniques and tools of web applications and networks penetration testing

CT3 – Techniques and tools for evaluation of IT security assurance

“Підтримка трикутника знань в Білорусі, Україні та Молдові”
530621TEMPUS120121BGTEMPUSJPGR

Коротка назва та номер проекту:
FKTBUM 543853TEMPUS120131DETEMPUSSMHES

Координатор: Університет м Падерборн, Німеччина
Учасники:
• Жилінський університет, Словаччина
• Латвійський університет м Рига, Латвія
• Білоруський національний технічний університет, Білорусь
• Білоруський національний університет інформатики і радіоелектроніки, Білорусь
• Гомельський державний технічний університет імені П.О. Сухого, Білорусь
• Білоруський державний економічний університет, Білорусь
• Міністерство освіти Республіки Білорусь, Білорусь
• Об’єднаний інститут проблем інформатики Національної академії наук Білорусі, Білорусь
• Науково-технологічна Асоціація Інфопарк. Білорусь
• Національний транспортний університет м Київ, Україна
• Східноукраїнський національний університет імені В. Даля, Україна
• Ужгородський національний університет, Україна
• Союз ректорів України, Україна
• Міністерство освіти і науки України, Україна
• Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут, Україна
• Молдавська економічна академія, Україна
• Державний аграрний університет Молдови, Республіка Молдова
• Бєльський державний університет імені Алеку Руссо, Республіка Молдова
• Національне агентство інновацій і трансферу технологій, Республіка Молдова
• Науково-технологічний парк “Academica”, Республіка Молдова
• Союз ректорів Молдови, Республіка МолдоваМіністерство освіти Республіки Молдова, Республіка Молдова

Формування системи знань у керівників вищих навчальних закладів Білорусі, Молдови та України про сучасні підходи до організації та менеджменту трикутника знань.
Детальний аналіз умов, що створюють перешкоди процесу ефективної інтеграції вищої освіти, досліджень та інновацій в країнах-партнерах.
Розробка заходів з підготовки довгострокового використання результатів проекту та підтримки трикутника знань Білорусі, Молдови та України.
Ініціація національних процесів зі створення правової бази, що сприяє прискоренню процесу інтеграції вищої освіти, досліджень та інновацій в Білорусі, Молдові та Україні.

Дата реалізації:  2013-2017

Проект Tempus Greenco – “Зелений комп’ютинг і комунікації”.
Номер проекту: 530270-TEMPUS-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR

З 2012 по 2016 рік Донбаський державний технічний університет приймав участь у міжнародному проекті Tempus GreenCo “Зелений комп’ютинг і комунікації”

Національний координатор проекту: Заслужений винахідник України, д.т.н., професор, завідувач кафедри комп’ютерних систем і мереж Національного аерокосмічного університету “ХАІ” Харченко В.С.

Мета і задачі проекту полягають у наступному:

  • Розробка магістерської і докторської програми з «зелених технологій і комунікацій» для українських і російських університетів;
  • Започаткування механізму підвищення кваліфікації для українських і російських викладачів вищої школи;
  • Створення двох IT-інкубаторів для підготовки аспірантів з напрямку “Зелених технологій” в Україні та Росії.

Основні напрямки діяльності проекту:

  • аналіз існуючих та розробка чотирьох навчальних курсів для ОКР “Магістр” і семи навчальних курсів підготовки аспірантів з напрямку зеленого комп’ютингу і комунікацій;
  • підготовка та публікація нових навчальних матеріалів, програм, посібників;
  • закупівля апаратно-програмного забезпечення для розробки навчальних курсів та навчання в кожному партнерському університеті;
  • здійснення перепідготовки викладачів за новою методологією викладання розроблених навчальних курсів;
  • реалізація пілотного навчання студентів за розробленими курсами;
  • здійснення контролю якості проекту та розробка механізмів подальшого розповсюдження результатів проекту.

Партнери за програмою TempusGreenCo: Університет Ньюкасла (Великобританія), Лідс Метрополітен університет (Великобританія), Університет Жиліни (Словаччина), Університет Іоанія (Греція), Інститут інформаційних наук і технологій (Італія), Національний аерокосмічний університет «Харківський авіаційний інститут» ім. М.Є. Жуковського (Україна), Одеський національний політехнічний університет (Україна), Донбаський державний технічний університет (Україна), Ужгородський національний університет (Україна), Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАНУ МОН України (Україна), Белгородський національний технічний університет ім. В.Г. Шухова (Російська Федерація), Сєвєро-Кавказький державний технічний університет (Російська Федерація), Пермський національний дослідницький політехнічний університет (Російська Федерація), Саратовський державний університет ім. Н.Г. Чернишевського (Російська Федерація), Інститут проблем точної механіки РАН (Російська Федерація).

Матеріали, що були підготовлені в рамках проекту TempusGreenCo:

Лекційний матеріал

  • Зеленая ИТ-инженерия. Том 1. Принципы, модели компоненты
  • Зеленая ИТ-инженерия. Том 2. Системы, индустрия, социум

Тренінг-курси

  • Энергоэффективность алгоритмов и программ. Анализ и оптимизация с использованием GREENCO CONTROLLER
  • Зеленые сенсорные сети и микроконтроллерные системы. Методы и средства исследования и разработки

Практикум

  • Основы зеленой ИТ-инженерии. Моделирование облачных систем
  • Зеленые аппаратные средства и программируемые системы
  • Технологии разработки зеленых регуляторов и робототехнических систем
  • Зеленые технологии в телекоммуникациях
  • Энергоэффективные методы управления трафиком в гетерогенных компьютерных сетях
  • Стандартизация зеленого программного обеспечения информационных систем
  • Энергоэффективные вычисления на программируемой логике
  • Исследование и разработка энергоэффективных мобильных и встроенных систем
  • Исследование и разработка энергоэффективных беспроводных сетей
  • Энергоэффективные кластерные и облачные вычисления и технологии
  • Исследование и разработка информационных технологий для интеллектуальных энергетических инфраструктур
  • Зеленое программное обеспечение

Наведені матеріали також доступні в спеціальному ресурсі “Зелений комп’ютинг і комунікації (GreenCo)” Cистеми електронного навчання ДонДТУ (в режимі гостьового доступу).

Британська Рада в Україні.

Мета проекту – зробити внесок у процес якісних змін щодо рівня володіння англійською мовою як викладачів, так і  студентів вищих навчальних закладів України, що дозволить їм брати більш активну участь у заходах на міжнародному рівні.

Цілі проекту –  сприяти процесу нарощування сталого  потенціалу у галузі викладання англійської мови, для покращення володіння англійською мовою до рівня В2/С1 згідно зі шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти;  сприяти запровадженню стандартів володіння англійською мовою у вищих навчальних закладах України. 

Досягнення цілей здійснюється на основі експертних оцінок та рекомендацій консультантів Британської Ради. 

Впровадження проекту базується на використанні гнучкого та комплексного підходу, враховуючи потреби і цілі певного університету, із залученням трьох основних фокус-груп:

  • Викладачі англійської мови професійного спрямування та англійської мови для академічних цілей;
  • Викладачі фахових дисциплін, що викладають англійською мовою, використовують англійську мову для досліджень чи міжнародної діяльності;

Студенти, для яких знання англійської мови є частиною вимог курсу чи окремого завдання університету (не враховуючи студентів, які вивчають англійську як спеціальність).

DISSEMINATION 1 WHAT IS ESP SEMINAR

DISSEMINATION 2 ESP LESSON PLANNING

Дата реалізації: 2017-2018

ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У БЕЗКОШТОВНІЙ ДВОРІЧНІЙ «ПРОГРАМІ МАЛИХ СТИПЕНДІЙ З ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПОСОЛЬСТВА США В УКРАЇНІ» (English Access Microscholarship Program)

У м. Сєвєродонецьку, Луганської обл. оголошується прийом заявок від дітей віком 13 – 15 років, які хотіли б знати англійську мову, до «ПРОГРАМИ МАЛИХ СТИПЕНДІЙ З ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПОСОЛЬСТВА США В УКРАЇНІ» (English Access Microscholarship Program, скорочено Access).

Програма Access надає можливість учням з малозабезпечених і соціально вразливих родин, які не знають або мають мінімальні знання англійської мови, безкоштовно поглибити свої знання, більше дізнатись про Сполучені Штати Америки, їх культуру і цінності, розвинути лідерські навички і взяти активну участь у розвитку України.  

МІНІМАЛЬНИЙ ВІК ДЛЯ УЧАСТІ: 13 років

МІСЦЕ І ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТЬ: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. Тривалість з жовтня 2020 року до червня 2022 року 2-3 рази на тиждень по 2 години (можливі перерви під час шкільних канікул)

ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА: Програма Access оплачує всю вартість навчання, підручників, а також триденних інтенсивних занять учасників на базі дитячого літнього табору у червні 2022 року.

КАНДИДАТИ НА УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ ПОВИННІ НАДАТИ:

1) Посвідчення особи або свідоцтво про народження (копію).

2) Табель або атестат навчального закладу з оцінками за останній навчальний рік (копію).

Загальний середній бал успішності з усіх предметів повинен бути не меншим, ніж 8 з 12. Щодо шкільної оцінки з англійської мови, то вона може бути і нижчою, ніж 8 балів: головне, бажання її вивчати!

3) Документ, що підтверджує фінансовий стан дитини або її сім’ї (копію).

Таким документом може бути, наприклад, або довідка малозабезпеченої особи/сім’ї; або акт обстеження матеріальних умов, завірений представниками органів соціального захисту або навчального закладу; або посвідчення  особи/cім’ї, яка перебуває у інших складних матеріальних обставинах, або документ про призначення матеріальної допомоги чи субсидії в зв’язку із складним матеріальним станом тощо. Малозабезпечені діти з родин переселенців, учасників АТО, з інвалідністю, багатодітних ї неповної сімей, особливо заохочуються подавати свої заявки на участь.

4) 2 фотографії розміром 3 х 4 см

5) Коротке резюме (перелік досягнень і навичок кандидата на участь у програмі, чому кандидат бажає взяти участь у програмі) – не обов’язково англійською мовою.

6) Рекомендаційні листи:

– від навчального закладу, у якому навчається кандидат,

– від вчителя англійської мови (якщо кандидат вивчає цей предмет у своєму навчальному закладі).

Зазначені документи надавати до 21.09.2020 р. за адресою: Луганська обл., м. Сєвєродонецьк,

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, відділ міжнародних проєктів і програм, проспект Центральний 59а, ауд. № 223, Бовт Альона Юріївна (тел. 050-025-21-52) або Афоніна Ірина Юріївна (тел. 095-833-90-47) чи надсилати на електронну пошту philology302@gmail.com.

Після 21.09.2020 р. з кандидатами на участь будуть проведені співбесіди.

Міжнародна кафедра ЮНЕСКО “Духовно-культурні цінності виховання та освіти” в Науково-дослідному Інституті духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля.

Мета: дослідження проблем освіти та виховання як духовного зв’язку поколінь та культур різних народів світу в умовах світових глобалізаційних процесів; взаємодії загальнолюдських і національних цінностей у кроскультурному середовищі; виховання людини-гуманіста, людини духовно-моральної як носія духовно-культурних цінностей.

Дата реалізації: 2009 – нині.

НДІ Духовного розвитку людини

Альбом 2014 року українською мовою

Альбом 2014 року англійською мовою

Проєкт ЄС «Відродження переміщених університетів: посилення конкурентоспроможності, підтримка громад» / «Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities» (REDU) (2020-2023 роки)

Участь у міжнародних проектах

Програма «Підтримка ЄС переміщеним закладам вищої освіти на сході Україні»
Грантова угода № 2020/415-429

Партнери Проєкту:

  • Інститут вищої освіти НАПН України – координатор Проєкту
  • Переміщені університети: Донецький державний університет управління (м. Київ); Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (м. Київ)
  • Британська Рада в Україні

Історія партнерства

У 2016-2019 роках Британська Рада впроваджує Програму розвитку лідерського потенціалу університетів України у  партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України та Фундацією лідерства для вищої освіти (Велика Британія), за підтримки Міністерства освіти і науки України. Донецький державний університет управління, Луганський національний аграрний університет,
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля – учасники Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України. Успішний досвід участі у Програмі зазначених переміщених університетів засвідчив наявність у них лідерського потенціалу та волі рухатися вперед. Після оголошення у 2018 році конкурсу «Підтримка ЄС переміщеним закладам вищої освіти на сході України» партнери об’єднали зусилля для підготовки проєктної заявки.

Мета Проєкту – підвищити привабливість та конкурентоспроможність переміщених університетів шляхом:

  • посилення їх інституційної спроможності;
  • розбудови ефективного врядування;
  • вдосконалення викладання і навчання;
  • та розвитку інтернаціоналізації.

Цілі Проєкту:

  1. Вдосконалити інфраструктуру переміщених університетів задля надання якісної освіти та динамічного залучення громад.
  2. Посилити інституційний потенціал переміщених університетів через розвиток спроможності їх керівництва, персоналу і студентів краще відповідати на виклики, що постають перед університетами, місцевими громадами та Донецькою і Луганською областями.
  3. Підвищити соціальну відповідальність переміщених університетів через залучення академічної спільноти до розв’язання соціальних, економічних, екологічних культурних та інших проблем.

Цільовими групами Проєкту виступають студенти та персонал переміщених університетів (далі – Університети), місцеві громади і бізнес Донецької та Луганської областей.

Основні результати Проєкту є такими:

  1. Покращена інфраструктура Університетів, що сприяє реалізації інноваційного управління та викладання, що базується на партнерстві.
  2. Покращена компетентність персоналу та студентів Університетів, що дозволяє їм забезпечити ефективне врядування, вдосконалити викладання і навчання та посилити інтернаціоналізацію.
  3. Оновлені стратегії інституційного розвитку Університетів запроваджені у практику та наявні у доступі для внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів.
  4. Якість вищої освіти в Університетах підвищена завдяки модернізації освітніх програм та їх адаптації до сучасних викликів і потреб місцевих громад, вдосконаленню викладання і навчання, утвердженню ефективного врядування та розвитку інтернаціоналізації
  5. Активна роль та сильний вплив персоналу і студентів на реалізацію стратегій інституційного розвитку Університетів, ефективність університетського врядування, вдосконалення викладання і навчання, та розвиток інтернаціоналізації.
  6. Посилена співпраця між Університетами та місцевими громадами і внесок у соціальне та економічне відновлення завдяки використанню ресурсів та результатів Проєкту та розширенню спектру послуг для різних категорій стейкхолдерів.

Досягнення цілей та результатів 

Проєкту здійснюється через виконання відповідних робіт, серед яких, зокрема:

  • Проведення інституційного аудиту в Університетах.
  • Візит до ЗВО Великої Британії.
  • Створення коворкінг-зон в Університетах.
  • Проведення тренінгів для персоналу та студентів Університетів.
  • Оновлення / розроблення стратегій розвитку Університетів.
  • Розроблення та пілотування оновлених / нових навчальних дисциплін.
  • Оновлення внутрішніх систем забезпечення якості освіти.
  • Мультиплікація нових знань і навичок.
  • Розвиток англомовної компетентності академічного персоналу.
  • Підтримка студентських послуг.
  • Надання освітніх послуг громадам.
  • Систематизація і поширення кращих практик.

Контакти Проєкту:

  • Інститут вищої освіти НАПН України: Олена Оржель (o.orzhel@ihed.org.ua)
  • Донецький державний університет управління (https://dsum.edu.ua/uk/redu): Андрій Стойка (andreystoyka@dsum.edu.ua)
  • Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля: Руслан Галгаш (galgash@snu.edu.ua)
  • Британська Рада в Україні: Людмила Таценко (lyudmila.tatsenko@britishcouncil.org.ua)

Заходи та роботи Проєкту:

  • 18-20 серпня 2020 р. – Тренінг з управління Проєктом (Робота 7.1). Участь у тренінгу взяли 19 осіб – представників організацій – партнерів Проєкту.
  • 1 грудня 2020 року в рамках проєкту «Відродження переміщених університетів: посилення конкурентоспроможності, підтримка громад» (REDU) відбулося засідання лідерів стратегічних груп стосовно визначення критеріїв та відбору учасників тренінгів.
Участь у міжнародних проектах

Інституційний аудит СНУ ім. В. Даля

7 грудня 2020 року в рамках проєкту «Відродження переміщених університетів: посилення конкурентоспроможності, підтримка громад» (REDU) відбулася онлайн зустріч стосовно обговорення результатів аудиту Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, яку проводили експерти Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України Світлана Калашникова, Олена Оржель, Ірина Драч, Інна Власова та Олена Литовченко.

Участь у міжнародних проектах

01 – 12 квітня 2021 р. – В рамках проєкту REDU проведено серію онлайн тренінгів за наступними актуальними напрямами: університетське врядування та автономія, вдосконалення викладання і навчання, забезпечення якості вищої освіти та інтернаціоналізація.

Теми тренінгів:
 –  Соціальна відповідальність університету та лідерство (1 квітня 2021 року, тренер – Олена Оржель);
 – Дослідницька діяльність університету: врядування та досконалість (2 квітня 2021 року, тренер – Ірина Драч);
 – Викладання та забезпечення якості вищої освіти України: нормативно-правові основи (5 квітня 2021 року, тренер – Жанна Таланова);
 – Забезпечення якості вищої освіти: ESG та Україна (6 квітня 2021 року, тренер – Олена Слюсаренко);
 – Оцінювання студентів як складова вдосконалення викладання у вищій освіті (7 квітня 2021 року, тренер – Олена Оржель);
 – Дослідницька діяльність університету в умовах реалізації концепції «Відкрита наука» (8 квітня 2021 року, тренер – Ірина Драч);
 – Проєктні заявки: підготовка та експертиза (9 квітня 2021 року, тренер – Олена Оржель);
 – Наукометрія в оцінюванні результатів наукових досліджень (12 квітня 2021 року, тренер – Наталя Базелюк).

Участь у серії тренінгів взяли близько 130 осіб (науково-педагогічні працівники, адміністративний персонал та керівництво університету).


Новини:

Grant Agreement/ Project reference number: 101083023 – SULAWE

Участь у міжнародних проектах

The project addresses the demand of educating professionals in Animal Breading and Livestock Production on high quality and international standards to increase knowledge based solutions for sustainable agriculture, animal welfare and combating climate change impact by livestock sector towards achievement of climate neutrality as according to the European Green Deal 2050.

Ukraine is one of the big livestock producers with a major focus on dairy cattle, pigs and poultry. In 2020 2477,5 thousand tons meat (in slaughter weight), 9263,6 thousand tons milk and 16167,2 million eggs have been produced. At 1st of January 2021 1673,0 thousand caws, 5876,2 thousand pigs and 200,7 million heads of poultry are kept. The livestock sector constitutes therefore – from one side – a large share of GDP and foresters economic development of the country, from another side – via emission of greenhouse gasses – it causes climate impacts, which are reaching wider beyond the national borders of the country. In addition, the issue of animal welfare is rather new. Despite growing attention to it from the policy (especially after Ukraine became a part of the Deep and Comprehensive Free Trade Area (DCFTA) in 2014), animal welfare principles are still rarely introduced into production practices on Ukrainian agricultural enterprises including farmers and households. Education is seen a key instrument to overcome this gap. Combination of innovative demand-driven and practice-oriented educational offer for young livestock and veterinary specialists along with an LLL offer for practicing livestock producers (agricultural enterprises and households)  is seen a key to overcome the existing gap. Therefore, the consortium puts emphasis on the cooperation between business sector and HEIs, towards successful introduction of knowledge based sustainable solutions and animal welfare practices into the livestock production processes in Ukraine and specifies the following objectives:

1. to modernize existing Master’s curricula in Animal Breading, Livestock Production and Veterinary Sciences via:

joint development and implementation of innovative contents on animal welfare and sustainable livestock production;

  • capacity building of teaching staff and introduction of innovative didactic methods and research-based studies;
  • integration of practical education elements via continuous exchange and cooperation with business partners their involvement in teaching process and practical placements and
  • offering teaching units in foreign language (English)

… to qualify graduates of Master’s programmes on innovative methods and approaches in sustainable livestock breading and animal welfare.

2. To establish and equip innovative excellence centres for Life Long Learning in 1/ Sustainable Cattle Breading and Milk Production (LVET, Lviv), 2/ Sustainable Poultry Production (PSAU, Poltava) and 3/ Sustainable Pig Farming (NUBiP, Kyiv) and 4/ an information and knowledge transfer center in V. Dahl EUNU (currently Kyiv) with a focus on digital skills, distance learning and virtual mobility.

3) to strengthen of cooperation between Ukrainian agrarian HEIs and agricultural business sector via cooperation on development and implementation of innovative Master’s programmes, students’ practical training, LLL and knowledge-transfer activities to exchange best-practices and provide education according to international standards;

(4) to facilitate national and international academic exchange via introducing physical and virtual mobility elements for students among participating HEIs.

Overall the institutional capacity increases to tackle education and research demand in the area of sustainable livestock breading and animal welfare.

Partners:

SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL CENTER OF HIGHER AND PROFESSIONAL HIGHER EDUCATION

Currently there are 164 people employed at the institution The team of SMC HPHE works on the improvement of professional, higher education and science in Ukraine: the elaboration of education standards, curricula, training courses, textbooks, and manuals; research and recommendation on education and educational systems; establishment of cooperation between educational institutions and enterprises, farms, agricultural associations; dissemination of pedagogical innovations and new teaching methods; publishing of periodicals; and participation in international education and research programmes. The important directions of the work of SMC HPHE are the training of specialists in animal production and veterinary medicine at the national level and providing the methodological support to the universities and professional development and adult education. The institution has a strong IT department which has an experience in creation of Web-sites, e-manuals, educational films and other electronic didactic materials. SMC HPHE has a wide network of contacts in Ukraine and Europe. It includes educational and scientific institutions, extension services, agricultural enterprises, cooperatives, NGO’s etc. It has a large experience in the development and implementation of EU projects: Erasmus+, Tempus, TAIEX, a number of bilateral projects. For the moment SMC HPHE participates in 2 ERASMUS+ projects, in 1 of which it’s a national coordinator)

Webpage: http://nmc-vfpo.com

Contact persons:

Olga Getya

Cheaf of international relations department

Tel. +38 0974489665

E-mail: o_getya@ukr.net

Liudmyla Stepura

Methodologist of international relations department

Tel: +38 0673088344

E-mail: ludmila.stepura@gmail.com

the National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

The university also aims to introduce the latest environmental protection agro- and biotechnologies, technologies for restoring soil safety and fertility, energy-saving agro-technologies, environmental and legal management in rural areas, monitoring and controlling compliance with standards, quality and safety of agricultural products, their processed products and the environment.

More than 26 thousand students and more than 600 postgraduate students, doctoral students and researchers study at 3 educational and research institutes and 13 faculties of the university’s base institution (Kyiv) and in 10 separate subdivisions of NUBiP of Ukraine – regional higher education institutions: (3 EDUCATION AND RESEARCH INSTITUTES, 13 FACULTIES, 10 RESEARCH INSTITUTIONS, 11 SEPARATED SUBDIVISIONS, DEPARTMENTS – 102, 17 ACADEMIC BUILDINGS, AREA 106700 М2., 13 DORMITORIES) (The National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine is one of the leading institutions of education, science and culture in Ukraine. More than 26 thousand students and more than 600 graduates, PhD students and seekers study at 3 educational and research institutes and 13 departments of basic university institution (in Kyiv) and 10 separate units of NULES of Ukraine – regional universities)

Bachelors are trained in 39 programmes and masters in 63 programmes: (BACHELOR DEGREE PROGRAMS – 39, MASTERS DEGREE PROGRAMS – 63)

More than 2600 academic and teaching staff, including about 300 professors and doctors of sciences, more than 1000 associate professors and candidates of sciences, provide the educational process and research at the University. (Educational process and scientific research at the University are provided by more than 2,600 scientific and educational and pedagogical workers, including about 300 professors and doctors of sciences, more than 1,000 assistant professors and PhDs.)

According to the results of 2022, the university ranks 8th in Ukraine (RANKING OF THE UNIVERSITIES IN UKRAINE «TOP-200 UKRAINE» 2022) та 3 місце в м. Києві (TOP-10 UNIVERSITIES IN KYIV, 2022). In the QS International University Ranking, it ranks 1201-1400 (QS WORLD UNIVERSITY RANKING 2023 #1201-1400).

NUBiP of Ukraine has international cooperation agreements with more than 180 educational and research institutions around the world. The university has close ties with the business community, employers, and industry associations, ranks first in Ukraine in terms of the number of research projects funded from the state budget, and its strong material and technical base allows it to conduct high-level research. Every year, about 800 students have the educational and industrial internships abroad.

Webpage: https://nubip.edu.ua

Contacts:

Professor Andriy Getya

Faculty of Livestock Raising and Water Bioresources

Professor of the Department of Animal Genetics, Breeding and Biotechnology

Phone: +380501950125

e-mail: getya@ukr.net

Associate Professor Sergii Gryshchenko

Deputy Dean of the Faculty of Livestock Raising and Water Bioresources

Phone: +380972357907

e-mail: smgrishchenko@nubip.edu.ua

Associate Professor Nataliia Hryshchenko

Associate Professor of the Department of Technologies in Poultry, Pig and Sheep Breeding

Phone: +380967539665

e-mail: nat.hryshchenko@nubip.edu.ua

Poltava State Agrarian University

There are 4 Faculties and 2 Educational and Scientific Institutes in the University’s structure:

Faculty of Engineering and Technology

Educational and Scientific Institute of Economics, Management, Law and Information Technology

The Technology of Production and Processing of Livestock Products Faculty

Educational and Scientific Institute of Agritechnology, Selection and Ecology

Faculty of Veterinary Medicine

Faculty of Accounting and Finance

The University also includes 7 Colleges, two of which are located in Poltava and 5 in the region. More than 9,000 students are trained in our educational, research, and production complex, including colleges and more than 5000 at the University itself.

For today, specialists on 29 educational programs are being trained at PSAU. The University is a powerful research center, whose competence in agricultural research is highlighted through numerous educational, scientific, research laboratories. The main areas of research are the development of new methods for optimizing the selection process, creation of new high-yielding plant varieties, rational use of soil resources and restoration of soil fertility, creation of local craft dairy products. These activities are carried out by professors from more than 15 different disciplines. This is to promote cooperation between enterprises, institutions, and organizations in the territorial communities of Poltava region.

PSAU conducts trainings and provides educational and scientific services to small and medium-sized businesses on regional and national levels, cooperates with leading enterprises to implement innovations in various sectors of the economy.

Webpage: https://www.pdau.edu.ua

Contacts:

Oleg Gorb

Vice-Rector for scientific-pedagogical, scientific work,

Candidate of agricultural sciences, Associate Professor

Phone: +38050-559-78-77

e-mail: gorb@pdaa.edu.ua

Oksana Kravchenko

Professor of the department of animal husbandry production technology,

Candidate of agricultural sciences, Associate Professor

Phone: +38050-938-67-35

e-mail: oksana_house@ukr.net

M.Sc. Tetiana Kapitalova

Head of International Relations Office

Phone: +38066-123-78-26

e-mail: tatka@pdaa.edu.ua

Stepan Gzhytskyi National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies Lviv is a powerful regional center of agricultural specialists, which trains 4500 students in 36 specialties.

There are 35 departments, 5 faculties at the university: Faculty of Veterinary Medicine, Faculty of Biology and Technology, Food Technology and Biotechnology Faculty, The Faculty of social development and health and Faculty of Economics and Management. Furthermore, Institute of Postgraduate Education and Retraining of Agribusiness, a college and scientific and educational production center.

The departments of the faculty are equipped with modern equipment for providing educational process and conducting scientific researchers.

The university is a participant in the implementation of the following projects and scholarship programs:

“Creation of a veterinary school of advanced diagnostic methods with a specialized laboratory” No. IPBU.03.01.00-06-755/11-00 within the framework of the cross-border cooperation program Poland-Belarus-Ukraine 2007-2013
the project of the European Union “Erasmus+” of the direction “Development of the potential of higher education: improvement of skills in laboratory practice among specialists of the agro-food sector of Eastern Europe”;
Ukrainian-Polish project “Digitization of the periodical scientific publication “Przegląd Weterynaryjnyj” within the framework of the task of digitization of the cultural heritage of the II Polish-Lithuanian Commonwealth;
Poland-Belarus-Ukraine cross-border cooperation project “Innovative approach to historical heritage: scientific heritage of veterinary medicine of the Ukrainian-Polish border (PBU3/1055/20)”;
the Stanislav Tolpa scholarship program for young scientists;
it’s submitted a joint application with NUBIP (national coordinator), Odesa State Agrarian University, State Service for Food Safety and Consumer Protection and National Agency for Higher Education Quality Assurance to participate in the project “Digital transformation and innovation of higher education in the specialty “Veterinary Medicine” for sustainable development in Ukraine “. European partners – Germany, France, Estonia, Denmark, Slovenia (coordinator).
On June 28, 2022, with the participation of representatives of Ukrainian and British Universities, the Ambassadors of Ukraine and Great Britain, the Administration of the President of Ukraine, a solemn signing of an agreement with the Royal Veterinary College (London, Great Britain) took place within the framework of a twinning project created at the initiative of a British consulting company in the field of of higher education “Cormack Consultancy Group”. After submitting an application by the Department of International Relations, our university successfully went through the registration and selection procedure, laying the foundations for fruitful cooperation. The project provides technical support, long-term partnership between educational institutions, academic mobility of students and teachers, implementation of joint projects and development of the research potential of LNUVMB named after S. Z. Gzhitsky in the conditions of war.
Currently, there are 42 cooperation agreements with foreign partners, including within the Erasmus+ and Mevlana projects. Work is underway to introduce dual education within the framework of international agreements. Accordingly, indicators of academic mobility among students and other participants in the educational process are increasing.

Webpage: https://lvet.edu.ua/

Contacts:

As. Prof. Ihor Dvylyuk
Vice-rector for science and educational work,
As. Prof. of the Department of Hygiene, Sanitation and General Veterinary Prevention named after M. V. Demchuk
Faculty of social development and health
Phone: +38 0970334130
e-mail: Ihor_dvylyuk@lvet.edu.ua

Prof. Dr. sc. vet. Bogdan Gutyj
Head of the Department of Hygiene, Sanitation and General Veterinary Prevention named after M. V. Demchuk;
Faculty of social development and health
Phone: +38 0681362054
e-mail: bvh@ukr.net

As. Prof. Nadiia Magrelo
As. Prof. of the Department of Hygiene, Sanitation and General Veterinary Prevention named after M. V. Demchuk
Faculty of social development and health
Phone: +38 0982621073
e-mail: mahrelo_nadiia@lvet.edu.ua; magrelonadiia@ukr.net

Nuertingen-Geislingen University (NGU)

More than 5000 students are enrolled across the 31 Bachelor- and Master programmes (16 bachelor and 15 postgraduate master), four of which are taught in English. The study programmes of Nuertingen-Geislingen University are greatly enhanced by the strong core competence in business, economics and environmental studies prevalent at the university. NGU is proud to run exchange and integrated study programs with around 100 partner universities worldwide.

NGU’s competence in agricultural research is highlighted through numerous inter- and transdisciplinary research projects of the Institute of Applied Agricultural Research (IAAF). IAAF’s main research focus is on sustainable natural resource use and the optimization of production processes and framework conditions for viable farming systems. IAAF encompasses the activities of professors from 10 different disciplines. It is dedicated to applied research and to the cooperation with the private agribusiness sector.

NGU is embedded in one of the strongest innovative economic regions of Europe with close ties to global players and successful SME´s. The university`s faculties possess a service-sector bias with services in agribusiness, landscape architecture, environmental design and city planning as well as in business management, applied economics, finance and real estate management.

Webpage: https://www.hfwu.de

Contacts:

Prof. Dr. sc. agr. Heinrich Schuele
Faculty of Agriculture, Economics and Management
Institute for Farm Management
Phone: +49 7022 201480
e-mail: heinrich.schuele@hfwu.de

Dr. sc. agr. Angelika Thomas
Faculty of Agriculture, Economics and Management
Institute for Applied Agricultural Research
Phone: +49 7022 201315
e-mail: angelika.thomas@hfwu.de

Sara Anna Pfaff (M.Sc.)
Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen
Hechinger Str.12 | 72622 Nürtingen | Campus CI8 115
Tel 07022/201-254 | Mobil 015770358126
e-mail: sara.pfaff@hfwu.de

The Swedish University of Agricultural Sciences (SLU; in Swedish – Sveriges lantbruksuniversitet)

SLU have approximately 4400 full-time equivalent students. SLU offers approximately 50 degree programmes in natural sciences, social sciences, technology and the humanities. We also offer professional programmes such as those that lead to qualifications as an engineer, veterinary surgeon, equine scientist, landscape architect, forestry manager and agronomist, as well as a Bachelor education in Animal Welfare and Ethology. SLU offers many international Masters’ programmes, e.g. in Animal Science and Sustainable Food Systems.

Research and doctoral education stand for 70 per cent of SLU’s turnover, and we have more than 500 active PhD-students. Sound basic research combined with applied research to solve concrete problems, and researchers typically work interdisciplinary. We have expertise in the natural sciences, and in the fields of humanities and social science, and combine strong, curiosity-driven basic research with more specific studies aimed at solving concrete problems, both locally and globally.

SLU collaborate extensively with relevant sectors, universities, authorities and organisations around the world. SLU takes on the global challenges. Food supply, competition for land, genetic resources, pandemics and zoonoses, and climate change are issues with implications for the world’s poorest countries in particular. SLU is a part of Global Challenges University Alliance (GCUA), which is a network of 20 university partners from across the globe with a common vision of contributing to sustainable, global development. GCUA 2030 offers a global learning forum for PhD students and young researchers providing a range of learning and networking activities.

Since 2019 the Swedish Centre for Animal Welfare at SLU became a World Animal Health Organisation (WOAH) Collaborating Centre for Animal Welfare together with IZSAM, Teramo. In 2021, SLU were appointed as the leader of the European Union Reference Centre for Animal Welfare (EURCAW) Ruminants & Equines by the EU Commission. The Centre is a collaboration between BOKU in Austria, INRAE in France, ELGO-DIMITRA, Veterinary Research Institute in Greece), IZSAM in Italy) and UCD in Ireland.

Webpage: https://www.slu.se

Contacts:

Associate Prof Galia Zamaratskaia

Department of Molecular Sciences

Phone: +46 73562 28 74

e-mail: galia.zamaratskaia@slu.se

DVM Elina Åsbjer

Swedish Centre for Animal Welfare, SCAW

Phone: +46 703-74 61 49

e-mail: elina.asbjer@slu.se

M.Sc. Birgitta Staaf Larsson

Swedish Centre for Animal Welfare, SCAW

Phone: +46 18672157

e-mail: Birgitta.Staaf.Larsson@slu.se

Dr Geir Löe

University administration, Division of Educational Affairs

Phone: +4618671235

e-mail: geir.loe@slu.se

Prof. Anders Karlsson

Department of Animal Environment and Health

Phone: +4651167210

e-mail: Anders.H.Karlsson@slu.se

The University of Ljubljana (UL) 

Biotechnical Faculty of the UL is devoted to cooperation in education and research, offer education as well as research, professional, and advisory services in agriculture. The fundamental mission of the Biotechnical Faculty is to provide university level, advanced professional, and postgraduate education, as well as to carry out scientific research and technical and consulting work concerning the sciences of living nature (biology, microbiology) as well as agriculture, forestry and fisheries (forestry, animal husbandry, agronomy) and the related production technologies (wood technology, food technology, biotechnology). Depart. of Animal Science is one of the seven departments of Biotechnical Faculty. It is running undergraduate programs research and expert work in the field of Animal Science. Great emphasis is given on food safety, sustainability and biodiversity in animal production, marketing and promotion of animal products and on knowledge transfer to the practice.

Within the University operate a number of laboratories equipped with high and modern laboratory equipment. The staff at these laboratories have expert knowledge in the field of analytics, interpretation of results and quality control programs. Considered are all ISO standards and many laboratories have international accreditation.

UL has participated in different EU funded projects including several Temps and Erasmus project. It participated like partner university but has accumulated enough experience to coordinate the project in the field which is very close to previous activities.

Volodymyr Dahl East Ukrainian National University

5250 students are enrolled across Bachelor- and Master programmes (61 bachelors and 93 masters) and different specialties. 120 international students are studying at the university up till now. The Center for Advanced Studies, Retraining, Improvement, according to the license, conducts retraining of specialists on the basis of higher education in 45 accredited specialties and 17 areas of training; advanced training of specialists in all accredited specialties at the university and advanced training of teachers.

During the period 2014-2022, the university implemented more than 50 international, national and regional projects, created 16 new laboratories and modern multifunctional educational spaces. For this, it was attracted more than 1.5 million euros and equipment as part of international technical assistance for the university.

According to the Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine No. 922 dated 10/18/22, the university received a temporary location in Kyiv (because of war).

In 2022, Luhansk National Agrarian University joined the University through reorganization, which was transformed into Faculty of Agriculture.

The faculty has 8 specialties that preparing specialists in the agricultural industry: agronomists, mechanical engineers, specialists in the organization of tribal affairs and in the organization and management of farming, technology of production and processing of livestock products, builders, veterinarians, process engineers for storage, canning and processing of meat and meat products, storage technologists, canning and processing of milk and dairy products, as well as specialists in ecology.

Webpage: https://snu.edu.ua/index.php/en/home-english/

Contacts:

Lіudmуla Parkhomenko

Candidate of Veterinary Sciences, Associate Professor

Faculty of Agriculture

Head of the Department of Animal Health and Ecology

Phone: +380667862206

e-mail: l.parhomenko@snu.edu.ua

Tetiana Stryzhak

Candidate of Agricultural Sciences, Senior Researcher,

Associate Professor

Faculty of Agriculture

Department of Livestock and Food Technology

Phone: +380505684015

e-mail: t.strizhak@snu.edu.ua

Liliia  Martynets

Doctor of Pedagogical Sciences, Professor

Faculty of Agriculture

Dean of Agrarian Faculty

Phone: +380 66 195 87 47

e-mail: l.martynec@snu.edu.ua

Iryna Yermakovych

Candidate of Technical Sciences, Associate Professor

Faculty of Agriculture

Department of Animal Health and Ecology

Phone: +380500613967

e-mail: i.ermakovich@snu.edu.ua

Oleh Zakhozhai

Doctor of Technical Science, Professor

Department of Information Technologies and Programming

Acting Director of the Center for Modern Education and Information Technologies

Phone: +380668002274

e-mail: zoi@snu.edu.ua

Specialist  

Volodymyr Zinchenko

Phone: +380500613967

e-mail: zinchenko@snu.edu.ua

Business partners:

Association of Milk Producers (AMP)

Ukrainian Corporation for the Production of Meat on an Industrial Basis “Tvarinprom” (UC Tvarinprom) 

Association of pig breeders of Ukraine (AUPB)

Associated partners:

Ministry of agrarian Policy and Food of Ukraine